Gå til innhold

Om test av Hovedkort

Boralis

Anbefalte innlegg

Hei jeg har vert rundt på div forum og lest tester av de nye 875 kortene for intel prosessor, det som slår meg da er at tomshardware får Asus sitt kort til og vinne stort sett alle tester,menst det hos alle de andre er det MSI og Abit sine kort som leder ann. Dette siste stemmer også bra mae det jeg selv har testet ut,der kom jeg til at MSI var hakket raskere enn Abit med Asus et lite stykke bak.

Dette har ingenting med kritikk av kortene og gjøre,jeg lurer heller på om det er noen her som har latt seg påvirke av sponsorpenger,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du sikkert så så var ikke dette for å klage på et spesielt hk, men når du nevner det så i den testen jeg gjorde var alle dønn stabile i std modus men asus var det første som knelet under klokking, hadde trodd at jeg skulle slippe å få en asus/msi/abit diskusjon her derfor nevnte jeg det ikke, men typisk er at det er en med akkurat det som kommer med første innlegg. :o

En annen ting er at disse forskjellene er små og vil kun ha betydning for dem som klokker høyt

Lenke til kommentar

Det var ikke deg jeg mente med hensyn til sponsorer, jeg tenkte på dem store gutta rundt på forumene som tester.

Og bare for å ha en annen ting klart jeg synest alle tre nevnte kort er bra,så for den vanlige mann blir det vel til slutt en smakssak hva hun/han velger.

Lenke til kommentar

jeg tenker vel mer på at det kan være brukt forskjellige drivere og

bioser. det har faktisk litt å si. om forskjellige testere bruker forskjellige

drivere eller bioser (vet ikke om forskjellige bioser eksisterer på så nye

kort) i testene sine, så vil de få forskjellige resultater.

ang. kneling av hk, det kan ha litt å si om et kort blir testet tidlig på

morgenen eller på ettermiddagen. her i bergen har vi sikkert en

differanse på 15 (varme-)grader fra morgenen til ettermiddagen enkelte

dager. dette kan vel spille inn på testing/kneling av hk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...