squirlhunter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg har nylig kjøpt et Nikon F100 brukt. Det skulle etter sigende være et strøkent kamera, men når jeg pakket opp fikk jeg til min store skuffelse se at det var sprekk i lcd skjermen, samt at glasset i diopterjusteringen var løst. Sprekken i Lcd'en bryr jeg meg ikke stort om, men den løse diopterjusteringen plager meg. Jeg ser at delene som skal til kan skaffes for en rel. billig penge på ebay. Spørsmålet er derfor om noen vet om noen som er skikket til å gjøre det uten å flå meg økonomisk? Jeg har forsåvidt forsøkt selv, men innser at mine tekniske kvalifikasjoner muligens er for snaue. Har til og med funnet en manual der det beskrives hvordan toppdekselet taes av. Ikke at det hjelper meg, men kanskje det kan hjelpe noen her inne? Heldigvis så satt det et utmerket 85mm F2 på kameraet, så kjøpet var på ingen måte bortkastet. Noen som føler seg skikket her inne, eller kjenner noen? Lenke til kommentar
squirlhunter Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Imponerende oppsluttning her, folkens! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Imponerende oppsluttning her, folkens! Anbefaler å ta en telefon eller sende mail til Interfoto's verksted for råd/tips; de er veldig behjelpelige der (også med tips eller linker for deg som vil gjøre det selv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå