Mazeking Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har kjøpt TQ-IT som en samlepakke på Steam. Fikk da to spill som måtte lastes ned. TQ og TQ-IT. Starter TQ-IT via link til den og det står IT når spillet loader. Finner en enchanter i by nummer 2 Sparta, men har ingen formulaes eller items som passer her. Har nå kommet til by nummer 3 og er lvl 8. Hvor finner man disse arcane formulaes? Har vært innom hver eneste hule og knerta alt som er av monstere fram til nå. Plukker opp stort sett alt av items som IKKE har hvit skrift teleporter til nærmeste by selger og stacker. For morro skyld starter jeg opp begge spill. Ser at begge starter ved en liten havn utenfor helios og første oppdrag er å beskytte hesten til en kar. Noen andre som har lasta ned TQ og TQ:IT via steam og vet hva man må gjøre for å finne arcane formulaes? Leste på et annet forum at man MÅ spille TQ-IT og ikke TQ for å finne de. Så lenge jeg starter TQ-IT via menyen så bør jeg vel være på rett track eller hva? Spent på om det er noen andre som fortsatt spiller dette spillet da... Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 De dropper av mobs, men ganske skjeldent. Sikker på at du har vært hos alle sjappene? Mener at jeg kunne kjøpe forskjellige slike rundt i verden der. Tror kanskje det er de som selger spellscrolls du kan kjøpe de hos. Lenke til kommentar
Putrescine Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Formula's kan ikke kjøpes. Scrolls derimot, kan. Regner med at du finner en formula innen *SPOILER* Du er kommet til egypt *SPOILER* Får vel nevne at man må markere fra spoiler til spoiler for å se den Endret 25. august 2010 av Putrescine Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Ser ikke *spoiler* Da husket jeg feil ang. scrolls, my mistake Det er stund siden jeg gamet TQ. Men jeg vet at de dropper, det tar bare litt tid, kanskje ikke før andre playthrough. Fant en lenke som du kanskje finner nyttig. Endret 25. august 2010 av venture Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Siden jeg har støtt på en enchanter såpass tidlig og jeg nå er level 8 synes jeg det var merkelig at ennå ikke har funnet noen. Får vel bare fortsette å spille og håpe de dukker opp etterhvert. Harvel tatt to eller tre unike bosset og de burde vel ha droppa noe slikt, eller kistene de har. Artig spill når man venter på Diablo III Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Siden jeg har støtt på en enchanter såpass tidlig og jeg nå er level 8 synes jeg det var merkelig at ennå ikke har funnet noen. Får vel bare fortsette å spille og håpe de dukker opp etterhvert. Harvel tatt to eller tre unike bosset og de burde vel ha droppa noe slikt, eller kistene de har. Artig spill når man venter på Diablo III Level 8 (har oversett det) nei, du må nok vente mye lenger tror ikke det dropper noe før 20+ Når du sa "byer" trodde jeg du mente hovedbyer i starten av hver act. eller mot slutten. Det er et kult spill ja, men første act. er så boring i forhold til resten. Endret 26. august 2010 av venture Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Takker for svar. Måtte bare forsikre meg om at jeg ikke hadde starter spillet på feil måte. Stod et sted at det droppa en del underveis. Derfor jeg whina om dette. Artig spill da. Fordelen med eldre spill som dette er at man kan kjøre alt av grafikk på Max på en ny jobblaptop :-D Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Ja, det er ganske sweet. Pluss at den typen Hack n' Slash games rett og slett er awesome da =) Endret 26. august 2010 av venture Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) en av mine største favoritter innen sjangeren (immortal throne vel og merke) leeeenge siden jeg har spilt det nå så si fra om du er hypp på å ta en runde på nettet eller noe når du har kommet gjennom en eller to ganger da. (gidder ikke spille på den letteste vanskelighetsgraden) Endret 26. august 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå