Equaze Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hei, Jeg leter etter en litt spessiel gave til min kjæreste. Hun elsker haier, så jeg har prøvd og finne et fint hai smykke osv. Men finner liksom ikke noe spessielt! Vil prøve og være litt kreativ og muligens Designe et Halvskjede selv eller noe! eller om noen har et annet fint forslag som dere tror hun ville blitt glad for? Hjelp takk ^^ Om noen vet ome noe Fint og spessielt, litt kreatift og utenom det normale; værsåsnill lenk, fortell kom med forslag! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 smykker av hai blir anten tenner/kjeve eller tørka skinn, er ikkje så mykje meir å lage smykker grunna haiens anatomi og oppbyggning. Alternativt er å støypt ein hai i sølv og henge det i eit kjede. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Halvskjede, hihi... Jeg tror det kunne vært kult å støpe noe i sølv. Tenner er i alle fall lite originalt, og haier er veldig lite brukt i sin helhet, så... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hehe, ser for meg at du ramler inn døra med en hel hai i armene, og utbryter "Hei, kjære! Se hva jeg har kjøpt!" Men for å svare: Hvorfor må det være et smykke? Hvorfor ikke en DVD/BluRay, en tskjorte eller en kul plakat? Eller en kombinasjon? En kreativt designet tskjorte kan være minst like artig som et smykke, synes nå jeg. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Du har jo Haisommer filmene. Eller hva med Deep Blue Sea? Den siste er en ordentlig grøsser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå