djgudleif Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Jeg blir selvsagt med. Konsekvensene er nok at han prøver å gjøre noe lignende dritt mot meg, eller herpe huset. Men han failer sikkert uansett da. Anyways. Han kan jo prøve seg. Eller så sender han sine 13 år gamle venner etter meg. Uuu. Mitt største mareritt. :!: Men vent. Han har jo ingen venner uansett. Men denne idiotien bør absolutt jekkes ned. Av crew trenger vi: [ ] Kakekaster [ ] Kameramann (video) Muligens: [ ] Kameramann 2 (foto) [ ] En som lager fluktrute (foreldrene blir ikke blide når det ligger kake i gangen) Endret 2. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hmmtja, man bør ikke spøke med 13 år gamle gangstere fra Flatåsen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Å kalle han flatåsen-gangster er jo å gi han en tittel. Tro meg, han er ikke på stadiet en gang. Jeg vet ikke hva han er jeg, jeg mistenker at han er ingen verdens ting. Endret 2. september 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg kan stille opp med fluktbil, bor ikke langt unna flatåsen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Høres bra ut. Så dundrer vi nedover veien mens vi spiser den ekstra kaka, og hører på deadmau5. Endret 2. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nå har jeg bare lest de første postene, men det var jo en ekstremt provoserende liten drittunge. Gi han en liten smekk så han slutter å være så breial. Helvete for en irriterende kar. Godt gjort av TS å være hyggelig i samtalene. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) ok Endret 25. mai 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 måtte snakke med han jeg også og jekke han ned litt Herregud, han er 13 år.... Måtte le av denne: Ep!C sExY sier: vil du h a jobb? Tony sier: jepp. Ep!C sExY sier: du kan selg vg for mae :!: Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 måtte snakke med han jeg også og jekke han ned litt Herregud, han er 13 år.... "Man of war 1945" er 14 år. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 måtte snakke med han jeg også og jekke han ned litt Hva hjelper det når du ikke er et spor bedre selv? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 "Man of war 1945" er 14 år. hehe, da så. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ok, jeg vet ikke hvem som feilet mest. "Bjarne" eller Man of War 1945? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Må nok si at Man of war 1945 var værre i den samtalen… Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 jonas sier: du plager vennene mine så kan ikke du komme ned til oslo S om 2 minuter? Det der er seriøst det tåpligste i hele tråden ... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Stakkars Men of war. Kanskje kaken ga han mot til å drite på draget? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Av crew trenger vi: [ ] Kakekaster [ ] Kameramann (video) Muligens: [ ] Kameramann 2 (foto) [X] En som lager fluktrute (foreldrene blir ikke blide når det ligger kake i gangen) Med på den xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå