Skrujernet Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Når guten sier hei. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Regner med samtalene begynner å bli morsomme når jeg får han mer irritert. Skal gjøre det heretter. Han begynner faktisk å bli jævlig irriterende IRL though. I dag kom han bort til meg og en kompis når vi stod og prata ved butikken, og kom blant annet med følgende utsagn: "æ e sterker enn dæ" "æ tar fler armhevinga enn dæ" "e du jomfru? IKKE?! HÆ?! E IKKE DU JOMFRU?! KOFFOR?!" For en faens tard. Kommer til å klikke på han og be han dra til helvete neste gang jeg ser han. Det var morsomt å prate med han et øyeblikk, fordi han er idiotisk. Men nå er jeg lei av den jævla ungen. Random utdrag: 0.0 sier: ikke yp med mae Tony sier: er du farlig? ^_^ 0.0 sier: bare vent til i morgen tidlig tiidlig Tony sier: ja, hva skal du gjøre i morra tidlig? 0.0 sier: vekk dae kl 9 Tony sier: hahahae. jeg skal opp klokka 8 takk 0.0 sier: h a r smokert Og faktisk, han skjøt på vinduet mitt med smokkert mens jeg var borte her en dag. :!: For de som ikke vet hva det er, så er det en sånn ting som skyter erter. Lagd av en ballong og et sylinderformet objekt. Hvis jeg var hjemme hadde jeg klikka på han. Endret 2. september 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Drep han, drep han med flammer. 4 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 0.0 sier: bare vent til i morgen tidlig tiidlig Tony sier: ja, hva skal du gjøre i morra tidlig? 0.0 sier: vekk dae kl 9 Tony sier: hahahae. jeg skal opp klokka 8 takk 0.0 sier: h a r smokert HAHA Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Aww, jeg tror bare han er forelesket i deg! 1 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Haha, jeg ler! Forresten, hvor i Norge er dette? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Trondheim! Nærmere bestemt Flatåsen. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Flatåsen, ja. Det forklarer i grunn det meste. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Haha, kan komme meg en tur for og ta en prat med han. Er ikke lange sykkelturen vet du Bare og ta bjørndalsbrua det, også er man der. edit: La oss kjøpe kake, ringe på og få han i døren, deretter kaste de mot han. Epic. Endret 2. september 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg foreslår at vi sender han på en rundtur rundt byen for å lete etter kakemot. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Btw, hey Chris! Det er meg, Tony. Vi møttes hjemme hos Monica en gang. Den gangen du kom på besøk og jeg ikke hadde stått opp enda. :!: Beklager, dette var veldig off-topic. Men ja, vi burde gjøre noe morsomt med denne idioten! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Den tingen burde inneholde kake. Just saying. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Haha. Kaste kake mot han. Men det var en strålende idé du kom med. Det burde gjennomføres og filmes! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Så, da er det bare og sette igang å bake kake da. Kaste kakemot han i døra hadde hvert epic. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hæhæh! Small world, Tony. Og ja, jeg støtter Skrujernets ide i å kaste kake. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har du mot nok til å kaste kake på han da? … 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Gi meg to shots, og jeg gjør det. Jeg har ekte kakemot. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg gjør det i edru tilstand. Uten problemer. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg kommer og ser. Bak en kake ekstra, så blir jeg med. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du baker, jeg kaster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå