djgudleif Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Hey! En 13 år gammel småforstyrret gutt som heter Bjarne har lagt meg til på MSN, og han snakker til meg daglig. Her vil jeg gjerne dele det han sier til meg. For det er litt interessant. Dette er en direkte kopi av samtalen. Jeg er Tony, og han er "0.0" (Ikke spør meg om hvem de to andre folkene han snakka om er, for det aner jeg ikke.) 0.0 sier: hey fag Tony sier: hey! 0.0 sier: har du dame? Tony sier: jepp. 0.0 sier: 0.0 e hu deilig? Tony sier: jepp =D 0.0 sier: mashalla du e heldig Tony sier: jepp. du har ikke dame du da? 0.0 sier: har hadd jo Tony sier: bra 0.0 sier: gidde ikke no ska bli saann stifler i american pay Tony sier: lykke til med det da! XD ---------------------------- 0.0 sier: fk you, pro gamer du e paa pc 24/7 Tony sier: hahae. men jeg gamer ikke 0.0 sier: ka da? Tony sier: snakker med folk, lager film eller musikk, surfer på nettet og ser film 0.0 sier: oo lage du musikk? Tony sier: jepp 0.0 sier: sikkert helt facka Tony sier: haha. 0.0 sier: send mae 1 du har laga da Tony sier: neh. det gidder jeg ikke når du sier sånt. 0.0 sier: ment det ikke da Tony sier: neinei, men har egentlig ikke noe å sende akkurat nå =D 0.0 sier: ok bor du te mor di? i kjelern? Tony sier: jeg bor hjemme enda ja 0.0 sier: i kjelern som gamera pleie ? Tony sier: kjellern nei? bor i første etasje. XD 0.0 sier: 00 Tony sier: er jo ikke kjeller på husene her. 0.0 sier: same eller har rom helt overerst ikke lofte.. Tony sier: hadde det før jeg også. men flytta ned 0.0 sier: har du softgun? Tony sier: uhm, nope 0.0 sier: ;( ikke nokka aa skyt med? Tony sier: nope, ingenting 0.0 sier: fk u e du god venn med petter? Tony sier: noe, kjenner egnetlig ikke petter. 0.0 sier: okok har du lappen? Tony sier: nope! 0.0 sier: hahahahaahahhah og e 19 aar epic fail Tony sier: haha. men hvorfor snakker du med meg om du bare vil være frekk egentlig? 0.0 sier: e ae frekk? Tony sier: jepp. 0.0 sier: lille jente.. Tony sier: nettopp. XD så hva vil du? 0.0 sier: ingenting ka vil du? Tony sier: ingen verdens ting, var du som la meg til 0.0 sier: det e ingen andre paa msn Tony sier: ah, okay 0.0 sier: saa.. ro ne cp a kiz Tony sier: er nok ikke jeg som trenger å roe ned. 0.0 sier: da e vi 2 bexhard tar dae bezhard Tony sier: tar meg? hvorfor skal han ta meg? 0.0 sier: nei, men vise dokker sloss Tony sier: ja okay, men jeg har ikke noe grunn til å sloss med han så. Fortsettelse følger. Dette er desverre det eneste jeg har tatt vare på hittil. Men det kommer nok mer. Av andre ting kan jeg nevne at han har spionert på meg med kikkert fra huset sitt. Han bor nemlig ikke så langt unna. Og at jeg lurte han til å tro at jeg bodde i Kakeveien 323, og han dro ut for å lete. :!: Hvis noen har noe sånne logger fra rare folk, bare post i vei! Endret 25. august 2010 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Haha, fra Tr.heim eller omegn han fyren der, ser det på dialekten Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Han må nesten være et troll? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 0.0 sier: da e vi 2 bexhard tar dae bezhard Tony sier: tar meg? hvorfor skal han ta meg? 0.0 sier: nei, men vise dokker sloss Tony sier: ja okay, men jeg har ikke noe grunn til å sloss med han så. Haha, jeg lo! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Her er noen nye utdrag, han har btw skifta navn til "Ep!C sExY". Ep!C sExY sier: yo kuk sleiker yo Tony sier: hallo! Ep!C sExY sier: vil du h a jobb? Tony sier: jepp. Ep!C sExY sier: du kan selg vg for mae Tony sier: hhaea, nei, men ellers takk. trenger nok å tjene mer Ep!C sExY sier: bunnpris h ar nokka ledig Tony sier: skal sjekke det ut =D Ep!C sExY sier: ok yo Tony sier: hey! Ep!C sExY sier: du vet at du pleie aa h a fritids 24/7 sant? Tony sier: hvorfor? =) Ep!C sExY sier: du h a r ikke jobb eller skole Tony sier: ikke enda nei. Ep!C sExY sier: vil du gjor leksan mine? Tony sier: hahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaah først er du bare frekk og så spør du meg om tjenester? Ep!C sExY sier: h a r ae vert frekk?? Tony sier: forresten, bare glem det. =D Ep!C sExY sier: ok men gjor dem ok? Tony sier: hvorfor? XD Ep!C sExY sier: saann at ae ikke treng aa gjor dem Tony sier: ah okay, men hvorfor skal jeg gjøre dem for deg? hva får jeg for det? Ep!C sExY sier: 10kr Tony sier: DEAL Ep!C sExY sier: GOOD kjem me bokern ok? Tony sier: hahaha. nei! Ep!C sExY sier: ska gi dae 1 Tony sier: 1 hva? Ep!C sExY sier: smash Tony sier: yey. Ep!C sExY sier: ska si te mor di at du stjel fra butikken Tony sier: lol. hun tror sikkert på deg. Ep!C sExY sier: ja Tony sier: IKKE EGENTLIG! Sånn går dagene. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Haha stusselig kar, gammel er han? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Haha stusselig kar, gammel er han? ''En 13 år gammel småforstyrret gutt som heter Bjarne'' Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hadde noen som det tatt kontakt med meg hadde jeg blokka med en gang, og tar de kontakt igjen blir det politi. Hater sånne idioter. Lykke til med å bli kvitt idioten din. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Artig Når du blir lei så kan du jo poste en link til forumet og se hva slags reaksjon du får. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hahahahahahahahahahah! Etter en stund så kan du jo sende en link til denne tråden xD :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 og tar de kontakt igjen blir det politiLykke til med å få noen dømt for noe slikt. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde noen som det tatt kontakt med meg hadde jeg blokka med en gang, og tar de kontakt igjen blir det politi. Hater sånne idioter. Lykke til med å bli kvitt idioten din. Ikke for og være frekk men hvem trur politiet skal bruke så mye resurser bare på og anmelde en fyr som plager deg med en og kontakte deg , de har langt viktigere ting gt ta seg av Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ikke for og være frekk men hvem trur politiet skal bruke så mye resurser bare på og anmelde en fyr som plager deg med en og kontakte deg , de har langt viktigere ting gt ta seg av Det var da svært hvor alle skulle ta dette så seriøst. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 hhaha, post mer da! Forresten, hvor gammel er han? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Les førsteposten, står at han er 13 år gammel. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Når er det samtalene begynner å bli morsomme? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå