Googolplexian Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg vil gjerne ha kritikk på dette bildet. Jeg liker det, men det er noen småting som jeg synes er irriterende med det. Dessuten så har jeg nok stirret meg blind på det nå. Skulle gjerne ville vite hva dere andre synes om det. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Flott bilde! Eneste jeg kan sette fingern på sånn med en gang er at jeg syntes barna går litt for synkront, noe som gjør at det ser litt mindre naturlig ut på en måte Lenke til kommentar
Googolplexian Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Takker for raskt svar! Det der hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men nå når du sier det, så ser jeg det. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 HAr du brukt desaturate? Syns det er litt flatt og kjedelig. Motivet er fint. Lenke til kommentar
Googolplexian Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 HAr du brukt desaturate? Syns det er litt flatt og kjedelig. Motivet er fint. Er ikke helt sikker på hva du mener med desaturate? Litt ny med Camera RAW. Brukte Photoshop 6.0 før, og har ikke blandet meg så mye alle "Photoshop-uttrykkene". Ble mest levels, curves og contrast og sånt da. Men ja, det kan hende jeg har lekt meg litt med saturation også. Takk for svar! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Korleis konverterte du det til svartkvitt? Lenke til kommentar
Googolplexian Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Korleis konverterte du det til svartkvitt? Aha du mener sånn, ja. Da skjønner jeg. Nei, det var ikke ved å dra ned på saturation. Jeg valgte "convert to grayscale" i Camera RAW. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Barna burde gått klar av trær og bygninger i bakgrunnen. Stien kunne vært synlig rundt barna. Dette ville fremhevet selve motivet bedre. Lenke til kommentar
Googolplexian Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Barna burde gått klar av trær og bygninger i bakgrunnen. Stien kunne vært synlig rundt barna. Dette ville fremhevet selve motivet bedre. Jo, det er sant, prøvde det, men det ble aldri skikkelig bra da jeg gjorde det. Greia var også at bildet ble tatt akkurat da barna gikk opp en liten bakke som akkurat skrånet ut. For å si det sånn, dette var ikke akkurat det mest ideelle stedet å ta et slikt bilde, så jeg måtte prøve å gjøre det beste ut av det. Takker for svar! Lenke til kommentar
emero Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Selv synes jeg komposisjon OG sort/hvitt konverteringen var flott, men jeg ville klonet bort den lille resten av et tre til venstre i bildet, som så vidt kommer inn i bildet fra siden. Super jobb i mine øyne. Lenke til kommentar
Googolplexian Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Selv synes jeg komposisjon OG sort/hvitt konverteringen var flott, men jeg ville klonet bort den lille resten av et tre til venstre i bildet, som så vidt kommer inn i bildet fra siden. Super jobb i mine øyne. Takk for tilbakemelding! Så det der treet akkurat da jeg hadde opprettet tråden og jeg gadd ikke laste opp bildet på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå