Bebbey Skrevet 26. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Noobs gutta, det er winwin. Takk for svar. Endret 26. august 2010 av Bebbey 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Den første buksa er langt fra winwin, 'noob'. Endret 26. august 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Lurer fært på hva et jeansmerke heter. Tror ikke merke har noen denim-modeller, men mange forskjellige farger. Logoen ser noe sånn her ut (nesten litt som en w, ligner litt på nudie-merket mener jeg å huske ) Bebbey Er det virkelig så vanskelig å lese det der? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Trodde han spurte hvilket merke det var på buka han postet jeg. Om det er bare chinos, så er det sikkert winwin. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Leser du egentlig de trådene du poster i? Det er sagt en million ganger at han mente at logoen lignet på Nudie sin. 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Artig at denne tråden hadde trengt bare to poster. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Nudie, den grønne greia er winwin Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Etter det jeg kan se virker det ikke som de grønne buksene er olabukser i det hele tatt. Det ligner mer på chinos. Stoffet ser ut til å være vanlig bomull, og ikke dongri. Dongeri er bomull … Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Jeg vet hva jeg ser når jeg ser det. Og det er Nudie. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) serr gutta, overdox vet hva han prater om, og han kjenner igjen en Nudie når han ser det... FO SHO Endret 26. august 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 PROTIP: Dette sluttet å være morsomt for lenge siden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Det verste av alt er at minst halvparten som svarte Nudie faktisk trudde at det var det merket trådstarter var ute etter! Haha. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Etter det jeg kan se virker det ikke som de grønne buksene er olabukser i det hele tatt. Det ligner mer på chinos. Stoffet ser ut til å være vanlig bomull, og ikke dongri. Dongeri er bomull … Hehe, det finnes nok veldig mange forskjellige sorter bomull. Men "jeans" skal være laget av dongri. - Og forresten, det heter "Jeans-merke", kremt. Endret 26. august 2010 av Ramius Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Og dongeri er bomull. Og forresten, det skrives dongeri (tror jeg) Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 dongeri -en (eng. dungaree, fra hindi) Denim sier vi som ikke er medlem av Oslolosen. Artig tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå