marxus Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 skal til å kjøpe ASUS G73JH har tenkt til å kjøpe den med ;;: - i5 450m prosessor - 4 gb RAM - 17.3" TFT 1600 x 900 skjerm lurer altså på om det går ann å oppgradere ;;: 1. i5 til i7 2. 4 gb til 6gb osv er det noen som vet om dette går ann ??? takk for svar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Flott maskin det der men hvorfor vil du oppgradere den? Den er speccet til å dra alt du kaster etter den som den er. Lenke til kommentar
marxus Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Flott maskin det der men hvorfor vil du oppgradere den? Den er speccet til å dra alt du kaster etter den som den er. ikke med en gang, men etter 1 eller 2 år kansje spilla kommer jo til å stille høgare krav etter hvert Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) I og med at G73 faktisk blir levert i en utgave med Core i7, så burde det være en mulighet å oppgradere prosessor. Det kommer an på om kjøling (heatsink) er den samme i alle versjonene, om strømforsyning er den samme, og også om BIOS er den samme. Men en BIOS oppgradering er jo også mulig i et sånt tilfelle. Hvordan Asus stiller seg til en garanti i et sånt tilfelle, må du bare spørre dem om. RAM går fint å bytte/oppgradere i så godt som alle maskiner, så lenge man fysisk kommer til minnebrikkene. Endret 25. august 2010 av thomit Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Nå er det lite poeng i å bytte cpu hvis du ser etter spillytelse uten å samtidig bytte grafikkort. Det er kun noen få promille spill som krever mer av cpu enn av grafikkortet. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Kjøp heller den billigste versjonen, og kjøp deg ny om noen år. Da er det noe nytt noe, og du vil lure på hvorfor du hadde lyst på i7 CPU Ram er sikkert grei å oppgradere, men jaja. Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei det går an å oppgradere begge deler. Men du mister garantiet om du oppgraderer cpu plus at du må skru av heile laptop. Ram er enklere det er bare en luke under med to skruer og det er to modul plasser som er ledig til. Lenke til kommentar
marxus Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Hei det går an å oppgradere begge deler. Men du mister garantiet om du oppgraderer cpu plus at du må skru av heile laptop. Ram er enklere det er bare en luke under med to skruer og det er to modul plasser som er ledig til. tusen takk for svar kjøper http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=602030 Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hei det går an å oppgradere begge deler. Men du mister garantiet om du oppgraderer cpu plus at du må skru av heile laptop. Ram er enklere det er bare en luke under med to skruer og det er to modul plasser som er ledig til. tusen takk for svar kjøper http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=602030 Flott. Du kommer ikke å angre det. Har Hatt min med i7 og 8Gb ram i tre månader nå. Er bare fornøyd med den. En ting som må nevnes her etter at eg såg linken din. Skjermen er 1600x900 som i seg selv er ikke veldig gale. Men har lest mye klaging på nettet at det finnes to tiper asus har brukt LG or AUO og denne siste var dårlig som bare det. Dårlig kontrast sinsvinkler og andre ting. Endret 26. august 2010 av jmhdj Lenke til kommentar
marxus Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 det er jo ikkje "æ" , "ø", "å" på den, sjå på bilda? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=602030 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) De bruker internasjonale promobilder. Da har maskinene engelsk tastatur. Alle maskiner som blir solgt i norge, skal ha norskt tastatur. Endret 26. august 2010 av thomit Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Du ser vel selv at de fancy bildene MED engelsk skrift ikke er tatt i Norge? Har selv bestilt samme PC og tror jeg får den i morgen Bare gleder meg! Har ikke hatt pc siden juli eller noe : / Lenke til kommentar
marxus Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 De bruker internasjonale promobilder. Da har maskinene engelsk tastatur. Alle maskiner som blir solgt i norge, skal ha norskt tastatur. ok(Y) godt å vite Du ser vel selv at de fancy bildene MED engelsk skrift ikke er tatt i Norge? Har selv bestilt samme PC og tror jeg får den i morgen Bare gleder meg! Har ikke hatt pc siden juli eller noe : / hvor bestilte du den fra? Lenke til kommentar
marxus Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 fant nettopp disse: 1. http://www.papyrus.n...3462524;c:36159 2. http://www.jr.com/as...oductTabDetails hvem bør jeg velge? hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå