TheCatIsALie Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Jeg har nå bytta termisk pasta, gikk fra 50-60 grader på idle til rundt 42. Skal jeg være lykkelig, eller overklokke litt? (til 3,5 eller 4) Har 3,16GHz nå. BIOSen min suger (gammel), så kan ikke endre volt, da jeg ikke vil kødde alt til. EDIT: Har planer om å kjøpe en vifte som jeg også kan bruke på i5 i fremtiden, som er noe bedre enn stock. Vil nok bli enda bedre kjøling da. Endret 25. august 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei. Denne er feilpostet. Tråder som omhandler overklokking skal i forumet for dette. Jeg flytter den derfor til "Overklokking". Her vil du forhåpentligvis få bedre hjelp. Reaksjoner taes på PM Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 du burde også vise oss hva du har som load temp. Det er denne som er viktig! Du kan fint overclocke til 3,6 Ghz uten å øke volt. Bare husk å låse PCI-E frekvensen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Glem denne tråden. Har overklokka til 3,42GHz. Alt funker fint. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ok, men husk at du kan klare mer! Har samme CPU. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Jada, kan overklokke masse, men hver dag jeg tenker "bare LITT mer nå..." så ender det opp med å ikke funke. Så nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå