alex100 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 er det noen som vet om noen selger et middel som er selvlysende og som man kan ha i vatnet i vannkjølingssystemet? er dette en god ide? er det mulig? hva synes dere om ideen? og hvor finner jeg middelet? takker for alle tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Har ikke prøvd noe selv, så det blir kun forslag: Hobbyforretninger selger fluoriserende maling. Denne er vannløselig. Guffa fra lightstics (De røde/gule lys-pinnene du knekker for å lage lys) lyser også temmelig bra. Hvordan det reagerer med vann, vet jeg ikke, men det kn da bare bli gøy Lenke til kommentar
consilium Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Husk å poste noen bilder hvis du får det til da! En original idé må jeg si... Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Sjekk hva www.microplex.no, www.netconnection.no og www.3dfxcool.no måtte ha inne. For øvrig er denne tråden feilpostet - hører hjemme under kjøling (vann/aktiv). Derfor stenges / flyttes den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg