Spragleknas Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har lenge følgt med på iWill, og synes de har mye spennende - kanskje spesiellt mtp HTPC. Synes ogsp prisene er veldig edruelige. Til nå har jeg ikke funnet den ultimate kombinasjonen (litt kjipe skjermkort på disse småsakene), men ser for meg at det kommer. Kunne derfor tenkt meg å høre hvilke erfaringer folk har. Linkydinky: http://www.iwill.no/ Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har lenge følgt med på iWill, og synes de har mye spennende - kanskje spesiellt mtp HTPC. Synes ogsp prisene er veldig edruelige. Til nå har jeg ikke funnet den ultimate kombinasjonen (litt kjipe skjermkort på disse småsakene), men ser for meg at det kommer. Kunne derfor tenkt meg å høre hvilke erfaringer folk har. Linkydinky: http://www.iwill.no/ Ja, dette er en butikk jeg har kommet over selv og de ser jo virkelig bra ut egentlig, ville gjerne hatt noe erfaringer selv å lest om de før det blir invistert i ny data Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har meget gode erfaringer med iwill.no De klarte faktisk å levere til meg som først i verden Areca 1880ix-24 harddiskkontroller Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har meget gode erfaringer med iwill.no De klarte faktisk å levere til meg som først i verden Areca 1880ix-24 harddiskkontroller NIIICE! gratulere med den ! Jeg regner med at de fleste butikker i norge klarer å levere varer, mer om service om ting går skeis som jeg lurer litt mer på.... de har jo vært i bransjen et en stund, men finner de ikke på hw sin oversikt elle r noe Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har meget gode erfaringer med iwill.no De klarte faktisk å levere til meg som først i verden Areca 1880ix-24 harddiskkontroller NIIICE! gratulere med den ! Jeg regner med at de fleste butikker i norge klarer å levere varer, mer om service om ting går skeis som jeg lurer litt mer på.... de har jo vært i bransjen et en stund, men finner de ikke på hw sin oversikt elle r noe Iwill.no er så liten at jeg fikk nesten "klaus" da jeg var der på besøk Det er vel 2 ansatte der. Servicen er velig bra og mail svarer de på "når som helst" Har fått svar både på søndager og ved midnatt . Det virker som de har et ekstra gir når det gjelder å få tak i spesielle ting man ønsker. De klarer å skaffe det meste stash Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har meget gode erfaringer med iwill.no De klarte faktisk å levere til meg som først i verden Areca 1880ix-24 harddiskkontroller NIIICE! gratulere med den ! Jeg regner med at de fleste butikker i norge klarer å levere varer, mer om service om ting går skeis som jeg lurer litt mer på.... de har jo vært i bransjen et en stund, men finner de ikke på hw sin oversikt elle r noe Iwill.no er så liten at jeg fikk nesten "klaus" da jeg var der på besøk Det er vel 2 ansatte der. Servicen er velig bra og mail svarer de på "når som helst" Har fått svar både på søndager og ved midnatt . Det virker som de har et ekstra gir når det gjelder å få tak i spesielle ting man ønsker. De klarer å skaffe det meste stash Herlig!! dette blinker godt i mine øyne, da skal man se om det ikke blir å kjøpe fra de på nyåret da ja! Lenke til kommentar
Marulven Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Lol stoler aldri på at folk er fagkyndige el. folks når de skriver setninger som: En stillegående, stilfull og brukervennlig Touch / POS PC - klar til bruk! Skjermkortet er et nVIDIA ION (MCP7A-ION) og støtter 1080p, 1080i og HDCP, kortet understøtter også DirectX 10. Fungerer supert til DVD og BlueRay avspilling (Da må BlueRay spiller bli valgt i konfigurasjonen). Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Eh... Hva var galt der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå