Gå til innhold

Cataclysm - Hvorfor jeg vet det blir et bra spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hoppet inn i Wow for kun ett år siden, og har derfor ikke opplevd Wow før TBC og WOTLK. Personlig synes jeg spillet bare ble bedre og bedre etterhvert som jeg kom inn i Outland og etterhvert Northrend. Jeg merker meg at mange av de som har fulgt Wow i betraktelig lengre tid enn meg mener det motsatte.

Mulig mye av det er nostalgi, at man savner det gode gamle (jeg er slik på et litt annet område). Cataclysm skal jo fjerne det meste av det gamle Wow, og mange er kanskje redde for å miste godfølelsen når man spiller i en gammel sone.

Etter kun ett år, har jeg ikke fått samme nostalgifølelsen enda og må si jeg gleder meg til Cataclysm. Jeg har, etter kun ett år, blitt lei alle questene i level 1-60, og det blir morsomt å levle et par nye alter i det forvandlede Azeroth. Det kan hende jeg vil savne et par steder, men det oppveies av gleden over et "nytt" spill :)

Lenke til kommentar

Det er Skurupu mening da, men jeg ser nu det i allefall motsatt, WoW har bare blitt bedre spill for hver expantion.

Best for de fleste, kanskje noen likte vanilla hvor bare 1-2 guilds klarte de mestre hardcore raids og det tok bare halvt år å få noe nice gear, nja likte han det så er det jo fint.

Kan være enig at WOTLK gear er nesten for lett å få, og de forskjellige emblems var dårlig ide men spillet er ikke dårlig forde, er bare bra for de fleste og mye bedre enn vanilla og TBC.

Håper at catalysm skrur opp vanskelighets nivå med 2 hakk og erstatt mange av epics med blues, heroics dungeons ternger ikke droppe epics, det var big fail men ga vel mye motivasjon til mange :cool:

Lenke til kommentar

Jeg hoppet inn i Wow for kun ett år siden, og har derfor ikke opplevd Wow før TBC og WOTLK. Personlig synes jeg spillet bare ble bedre og bedre etterhvert som jeg kom inn i Outland og etterhvert Northrend. Jeg merker meg at mange av de som har fulgt Wow i betraktelig lengre tid enn meg mener det motsatte.

Mulig mye av det er nostalgi, at man savner det gode gamle (jeg er slik på et litt annet område). Cataclysm skal jo fjerne det meste av det gamle Wow, og mange er kanskje redde for å miste godfølelsen når man spiller i en gammel sone.

Etter kun ett år, har jeg ikke fått samme nostalgifølelsen enda og må si jeg gleder meg til Cataclysm. Jeg har, etter kun ett år, blitt lei alle questene i level 1-60, og det blir morsomt å levle et par nye alter i det forvandlede Azeroth. Det kan hende jeg vil savne et par steder, men det oppveies av gleden over et "nytt" spill :)

Det blir ikke det samme og ha levlet seg opp og så videre med to expansjoner.

For å virkelig vite hvordan det var må man ha spillt endgame på lvl60 og lvl70.

Lenke til kommentar

Det blir ikke det samme og ha levlet seg opp og så videre med to expansjoner.

For å virkelig vite hvordan det var må man ha spillt endgame på lvl60 og lvl70.

Det er godt mulig. Jeg har ikke opplevd gleden ved å følge Wow fra begynnelsen (på tross av at hun som endelig klarte å overtale meg til en trial, har forsøkt i flere år).

Kanskje er jeg lykkelig uvitende ;)

Lenke til kommentar

Spillet var mer "Epiq" før synes jeg. Selv om mange av forandringene i spillet også har vært veldig bra. Som nevnt så var det veldig få som fikk oppleve hele spillet, ca 1-2 % drepte alle boser i spillet. Jeg håper også på att epiq-gear blir vanskeligere og få tak i og blues blir mer vanlig, selv om jeg ikke tror dette kommer og stemme.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt både vanilla, tbc og wotlk fra omtrent når de forskjellige kom ut.

Og jeg må si at wotlk er det beste hittil.

Jeg har alltid spilt en del, men aldri orka/hatt mulighet til å sette meg opp på raids.

Det har alltid vært dager der jeg har spilt myyye, men jeg har aldri kunnet eller villet binde meg til et raid.

For om jeg blir invitert ut eller lignende vil jeg kunne gå, ikke måtte svare "kan ikke, jeg raider". Dermed har jeg alltid spilt pvp, som har blitt mye bedre med tiden.

Men i wotlk har jeg faktisk fått sett litt raids også.

Vanilla var jeg vel i zg 1-2 ganger, tbc var jeg litt i kara, men nå i wotlk har jeg gjort hele totc, naxx, halve icc og har fått se det meste :)

For hardcore raiderne som liker å måtte jobbe hardt kan jeg se at ting blir litt for lett, men det er jo fortsatt mange guilds som fortsatt ikke har tatt lk25 hc.

Lenke til kommentar

Sonene blir jo bare litt endret da, og litt forandring fryder bare.

Ellers kunne jeg ønske at de kunne lage instancene i samme stilen som i vanilla wow, som BRD f.eks. Er jo en stemningsfull opplevelse selv i dag. Men utålmodige drittunger ville det annerledes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...