Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prestasjonsangst i senga, tips?

Gjest Jolle

Anbefalte innlegg

Hei er en "mindre atraktiv gutt som det sies" på 15 og på mirakuløse grunlagg mut drømme jenta.

Men jeg har problemer når det kommer til sengefronten. Vil nå si det sån at jeg er red for det å dumme seg ut første gangen "prestasjonsangst" og får en skylføse etter som dama har prøvd å få meg med de siste ukene.

Lurer på hva jeg skall gjøre og eventuele tips ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry mac, første gangen kommer ikke til å være det store uansett. Minneverdig; ja, men bra vil det ikke være.

Den eneste måten du kan dumme deg ut på er hvis du prøver å late som om du kan mer enn det du faktisk kan.

Selvtillit er dog kjekt å ha, og har en veldig god effekt. Du har jo tross alt "kapret drømmejenta", hva er det verste som kan skje?

Go for it (om du er klar for det, selvsagt) :thumbup:

Lenke til kommentar

Som han over her sa. Du må nesten regne med at første gangen blir "flaut".

Eneste du kan gjøre er å være forberedt på det. Selv om du kommer tidlig osv dog, så kan du faktisk fortsette å tilfredsstille jenta på andre måter og på den måten prestere greit allikevel. Får du "boner" etter at du "skøyt" tidlig, så vil du vare endel lengre andre gangen.

Ikke vær stille under akten. Spør jenta hva hu liker når du gjør saker og ting, dermed risikerer du ikke å drive på med å "fomle" der nede i X antall minutter samtidig som at det du gjør ikke gir henne noen ting.

Lenke til kommentar
Gjest gutt123

Hei er en "mindre atraktiv gutt som det sies" på 15 og på mirakuløse grunlagg mut drømme jenta.

Men jeg har problemer når det kommer til sengefronten. Vil nå si det sån at jeg er red for det å dumme seg ut første gangen "prestasjonsangst" og får en skylføse etter som dama har prøvd å få meg med de siste ukene.

Lurer på hva jeg skall gjøre og eventuele tips ???

Sliter du med å få den opp når det gjelder eller er det andre ting? Prestasjonsangst fører ofte til det førstnevnte. Det som gjelder er vel å slappe av å bli trygg på deg selv og jenta du er med. Du må ikke se på det som noe høytidelig, bare ta det som det kommer. Det kan fort bli en ond sirkel hvis du begynner å forbinde det med noe skummelt og ubekvemt.

Lenke til kommentar

Har lett for å avisse det når hun begyner å vise interesen. Det er litt skumelt med at hun er eldre og i den sammenheng mer moden. Er litt red for va som skjer på en måte vanskli å orlegge

Lenke til kommentar

Folk legger for mye i det. Første gangen er ikke noe dårlig den. Du holder lengre enn du trur fordi du er nervøs. Selv holdt jeg ut i 15 min første gangen, enda dama var trang som juling, brukte 10min bare på å fån inn. Hadde vi holdt på lengre så hadde a fått vondt sa henne. Ikke tenk på det. Beste rådet noensinne det.

Lenke til kommentar

Jeg slet også med prestasjonsangst. Jeg tørrpulte dama i 5min før hun sa at hun ikke følte noe :p Men du lærer etter hvert.

Har du drømmedama, som faktisk maser på å ha sex, så bør du ikke ha noe å være redd for. Go for it, when you are ready :):thumbup:

Men hva du egentlig er redd for, vet jeg ikke.

Vil du ikke komme for tidlig, så er det anbefalt å tømme deg før akten. enten hun hjelper (oral eller handjob) eller du bruker Mr. Righty alene.

Noen sliter med å få den opp igjen med en gang, men da kan dere ha et lengre forspill.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...