olemsand Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Nordnet eller Netfonds ? Skal begynne å leke med pengene min.. Å da kun de jeg har råd til å tape, ikke at jeg tror jeg taper dem:) Hvilken av disse 2 bruker dere? Fordeler å ulemper? Stemmer det at kurtasjen er en god del lavere hos Netfonds? Driver du me Aksjekjøp å salg ? hvilke sider vill du anblefale til research osv. Trenger den hjelpen jeg kan få Noe du skulle ønske du viste da du startet, som du vet nå, som du vil dele med en nybegynner ? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Beklager at det ikke er avsnitt, men det fungerer ikke for meg av en eller annen grunn. Jeg bruker både nordnet og netfonds. De tilbyr deg investeringskonto så slipper du å betale skatt på trading. (betaler bare når du tar ut) Man kan få lavere kurtasje på nordnet dersom man velger riktig pakke, mini-kurtasje, men da kan man ikke ha investeringskonto. Mer info her: https://www.nordnet.no/mux/web/nordnet/aktieOchFonddepa.html Synes å huske at det var 50 kroner på netfonds ca i kurtasje. Så generelt sett er netfonds billigst vil jeg tro. Jeg leser en del på stocktalk.no der er det mye interessant, krever betaling da.. Hold deg forøverig langt unna hegnar og uansett ikke tro blindt på hva folk skriver gjør opp egne meninger. Er det noe jeg angrer på i ettertid er det at jeg har tatt for stor risiko og på grunn av det så har jeg tapt penger og det er ikke noe gøy. Jeg tjente mye mer når jeg bare hadde pengene mine i aksjefond da dobblet jeg pengene mine på ca 3 år. Dette året er jeg mange mange tusen i minus. Men hvis det ikke er så mye penger gjør det vel ikke noe å trade litt. Uansett investerer du mye bør du kanskje finne noen solide selskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå