Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hjelp meg å finne en komfortabel kontorstol til arbeidsplassen

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om dette er riktig kategori for å starte denne tråden, men jeg gir det et forsøk også setter jeg pris på om en moderator eventuelt kan flytte den hvis det er feil.

Det har seg nå i alle fall slik; jeg skulle ha hatt meg en ny kontorstol på jobb. Den jeg sitter på nå er det er kaller en helt vanlig kontorstol. En sånn en som typisk er blå eller rød, uten armlener eller noe som helst slags bekvemthet.

Nå har jeg fått klarsignal fra ledelsen så jeg kan finne meg en ny en så lenge den ikke har for høy rygg. Kan noen anbefale meg en stol som oppfyller dette kriteriet og disse:

- Ikke for dyr

- Komfortabel

- Armlener

- Enkelt justerbar på mer en bare opp og ned.

Jeg ønsker også en slags korsryggstøtte, men dette er ikke et must.

Kom gjerne med noen forslag i forskjellige prisklasser, så jeg har noe forskjellig å vise fram.

Grunnen til at jeg legger ut dette her og ikke leter så mye på forskjellige butikker og slikt er fordi jeg stoler mer på meningene til folk enn til annonser :)

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg hører verken på annonser eller andres meninger når det gjelder kjøp av kontorstol. Jeg sitter en god del fastlimt til PC-skjermen og trenger derfor en god stol selv. Jeg vil annbefale deg å rett og slett komme deg rundt til de forskjellige forhandlerene selv og teste diverse stoler. Det er tross alt din rygg og rumpe som skal være i den. Derfor er det viktig at du tester selv. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...