pereri Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg fikk tips om denne nyttige siden som gir tips om hvordan leve billig. Her er det tips for både gnieren og mannen i gata som bare vil leve billigst mulig. Gnierguiden Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Slettet off- topic.@ MVH KVTL Lenke til kommentar
pereri Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Flere tips om strømsparing lagt ut idag. Dette med strømstyringssystem er interessant, men er nok en investering som er litt for stor for vår del. Kan ta noe tid før man tjener inn en slik investering Lenke til kommentar
JonasGahr Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Tanken bak gnierguiden er å lage en database over sparetips i ulike kategorier. De siste ukene har det kommet inn en del tips fra leserne. Siden blir vel forhåpentlig mer nyttig ettersom databasen får flere "items". Tar gjerne imot flere tips, som enten kan postes her eller i selve bloggen. Denne tråden er vel opprettet i feil forum, hadde vel passet bedre under Økonomi. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Må bare le av den felles avisabb. på jobben. Det man fort finner ut er at avisa nesten bestandig er opptatt, særlig i lunchen. Går an å tenke, herregud... Og de fleste tipsene der er jo så "captain Obvious" at det gjør vondt. Endret 16. september 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tipset med å dele bredbånd med naboen hørtes litt interessant ut, enten man "låner" litt båndbredde fra et usikret trådløst nett eller man avtaler med naboen om å dele utgifter. Veldig mange driver jo kun enkel surfing og benytter bare en liten del av båndbredden. Jeg betaler for tiden 450 per måned for mitt bredbånd, så her er det jo litt å spare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå