Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[løst] Venninne drar på utveksling - teit å ikke være på flyplassen?

22 stemmer

1. 1. Bør jeg dra til flyplassen?

• Ja
      1
    • Nei
      21

Anbefalte innlegg

Hallo!

En god venninne av meg drar på utveksling på fredag, og jeg har egentlig lyst til å si hade til henne på flyplassen. Problemet er bare at hun drar på formiddagen, og jeg har spansk fagdag på fredag. Spansk er virkelig ikke mitt sterkeste fag, så jeg har stor brukt for den gjennomgangen/oppfriskingen fra i fjor vi skal ha da.

Flyet til min venninne går akkurat slik at jeg ikke rekker nevneverdig med skole verken før eller etter.

Er jeg en dårlig venninne om jeg ikke stiller? Hun har en jentegjeng hun er med i, der jeg ikke kjenner folkene så godt, og alle de skal stille (etter hva jeg har hørt).

Derfor er jeg redd for å bli litt "glemt i mengden" der, spesielt siden de muligens har lagt noen store planer. Dette er egentlig en mer underordnet unnskyldning, hovedproblemet mitt er egentlig at jeg ikke har lyst til å gå glipp av fagdagen, og dermed få dagsfravær så tidlig i semesteret.

Hva syns dere jeg bør gjøre? Er det veldig dumt om jeg ikke stiller? : / Skal selvfølgelig si farvel til henne kvelden/dagen før om jeg ikke kommer på selve dagen.

Endret av Constanse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er ikke venninnen din om hun ikke har forståelse for situasjonen du er i. Å treffes kvelden før er absolutt godt nok, og du kan jo også sende en SMS eller noe når hun er på flyplassen. Tror ikke dette er noen big deal.

Leif.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...