Gå til innhold

Anbefale 19-tommers Laptop

Anbefalte innlegg

Fins det i det heletatt en 19'tommers ''gaming'' Laptop som kjører Cod mw2/Cs 1.6?

Venter svent på svar :)! Hjelp meg, og jeg hjelper tilbake.

Har veldig lyst på en Gaming laptop med stor skjerm, slik at jeg kan bruke den som stasjonær på en måte, adde til et tastatur osv :).

Max prisen 6-7000

PS! Trenger ikke være 19 tommers

Endret av Muggost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke gi noen konkrete forslag til kjøp, men det er lurt å være sikker på bruksområdet. Jeg har hatt en 17" laptop som jeg kjøpte til konfen, den har vært så godt som alltid vært stasjonær på skrivebordet. Du skriver selv at den skal kunne brukes litt som en stasjonær med eksternt tastatur og stor skjerm. Da er mistanken min at den kanskje blir liggende på bordet og at en stasjonær pc heller hadde vært å foretrekke, det hadde også passet best med budsjettet vil jeg tro siden du skal bruke den til gaming.

Uansett, du veit best. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg angrer på laptop...

Lenke til kommentar

De største bærbarskjermene på markedet nå for tiden er på 18,4 tommer. Men du må nok øke budsjettet betraktelig for å få en slik. Da er det en bedre løsning å kjøpe seg en liten men kraftig (nok) bærbar + en stor ekstern skjerm.

eller bare bygge en stasjonær :!:

Lenke til kommentar

Hvis man er ute etter en stasjonær pc, gjør man selvsagt det. Men nå var det jo slik at trådstarter ønsket seg en bærbar.

Man kommer alltid billigere og bedre ut ved å velge stasjonær pc, og jeg må bare anta at det forundrer deg veldig at de fleste nå for tiden heller vil ha en bærbar likevel, ikke sant? Vel, sånn er det. Folk flest vil gjerne ha 1 stk pc, og da helst en som de lettvint kan ta med seg til et annet rom, eller ut, hvis de føler for det. Og betaler det det koster mer. Lev med det.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Hvis man er ute etter en stasjonær pc, gjør man selvsagt det. Men nå var det jo slik at trådstarter ønsket seg en bærbar.

Man kommer alltid billigere og bedre ut ved å velge stasjonær pc, og jeg må bare anta at det forundrer deg veldig at de fleste nå for tiden heller vil ha en bærbar likevel, ikke sant? Vel, sånn er det. Folk flest vil gjerne ha 1 stk pc, og da helst en som de lettvint kan ta med seg til et annet rom, eller ut, hvis de føler for det. Og betaler det det koster mer. Lev med det.

Nå ser det ikke ut til at ts er klar for å betale "det det koster mer" så da er det vel strengt talt han som må leve med det?

Lenke til kommentar

Nå ser det ikke ut til at ts er klar for å betale "det det koster mer" så da er det vel strengt talt han som må leve med det?

Hehe, godt poeng. :p Men la oss nå ikke ødelegge tråden hans/hennes ved å diskutere dette nærmere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...