Rescue me Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dette er kanskje litt offtopic, men zoro hvor gammel er du? 15 år, det står i profilen . Lenke til kommentar
Michael K Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ok ! visste ikke det jeg Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) nopros kan du hjelpemeg og komme til tg og ? foreldra er vell ikke lette å overtale .. :jeg vill så gjerne til tg .. og må ha en plass og såve / noen som følger med meg .. har jonol her på forumet som kan kjøre .. Endret 20. september 2010 av Canaye Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg var for første gang på lan på et som heter nodelan. Der fikk vi lapp som reklamerte for sørlanet. Fikk enkelt lov til å bli med noen jeg kjenner.. Om du lurer, nei, kommer ikke til å si hvor jeg har plass. Har ikke prøvd TG enda men. Det er noe dyrt. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 http://www.gathering.org/tg10/no/information/for-parents/to-the-parents/ print det, så forstår de at TG ikke er drevet av en haug med 14åringer og at det faktisk er ganske serriøst. Funket for meg Visst du har CFS kan du kanskje få sovet på ett litt stillere rom visst du bare hører med crewet. Da slipper du i tillegg å ta visse risikoer hjemme hos nopros. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) http://www.gathering.org/tg10/no/information/for-parents/to-the-parents/ print det, så forstår de at TG ikke er drevet av en haug med 14åringer og at det faktisk er ganske serriøst. Funket for meg Det var også det som overbeviste foreldrene mine. Visst du har CFS kan du kanskje få sovet på ett litt stillere rom visst du bare hører med crewet. Da slipper du i tillegg å ta visse risikoer hjemme hos nopros. Ja, det var en god idè. Går jo også an å ta inn på et hotell i nærheten. Endret 21. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Bare si "Men alle andre får jo lov" 1 Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bare si "Men alle andre får jo lov" Ikke gjør det. Tror de aller fleste foreldre har hørt det så ofte at de ikke engang registrer at det blir sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå