DJ-Stigma Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hei. Det har seg slik at jeg får veldig vondt i brystet av en annen merkelig grunn.. Jeg svelger så vidt mat eller ved å drikke litt vann, men lider av smerter i byrstet. Noen ganger så får jeg også litt vondt i rundt hjertet. Hva kommer til å skje med meg dersom dette ikke stopper? altså det gjør virkelig vondt! Skal snart ha presentasjoner/fremføringer på skolen, og dette gjør vondt, hvis jeg skal snakke høyt, eller le. Fant ut at det kan være brystsmerter, eller hjertekrampe Eller hva kan det være? Har ikke lyst til å gå til legevakten eller liggende. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hei Brystsmertene din slik du beskriver dem, høres ut som angst. Men det kan ikke utelukkes at du kan ha en hjertesykdom, for symptomene oppleves ofte svært likt. Legen din vil raskt kunne finne ut hva dette er, eventuelt sende deg til spesialist eller undersøkelse på sykehus. Derfor bør du bestille time hos fastlegen din alt i morgen, for å få utredet dette nærmere. Før du vet mer om hva dette er, vil det ikke være lett å vite hva du skal gjøre for å få det bedre. Mvh Dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå