Persann Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Er det noen som har tips til programvare som kan gjøre det lettere å være student? Gjøre det enklere og holde styr på ting o.l Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 "Ting og lignende" er ikke veldig spesifisert. Jeg skal, til tros for ditt veldig vage spørsmål, prøve å hjelpe deg. Du kan ta en titt på disse to Excel arkene: Living cost estimate og Cashbook. Kanskje det kan hjelpe deg å holde styr på økonomien. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Microsoft OneNote skal vist være veldig greit til notater osv. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Tenkte jeg kunne "stjele" denne tråden litt, siden jeg har et spørsmål som går på noe av det samme. I 2 av 3 emner jeg har forelesning i bruker foreleseren presentasjoner i pdf/powerpoint aktivt, og presentasjonen blir lagt ut på Fronter dagen før forelesningen. Jeg ønsker å benytte meg av disse presentasjonene på en best mulig måte, uten å måtte skrive dem ut. Så spørsmålet er, hva slags program/fremgangsmåte er godt egnet for å gjøre notater på en presentasjon(pdf og pptx fil) ? Edit: Svaret ligger i kommentaren over meg. Har aldri før brukt Microsoft OneNote, men etter å ha sett litt nærmere på det er jeg positivt overasket. Problemet med presentasjonene løser OneNote lett ved at man kan "skrive ut" filer til OneNote. Endret 26. august 2010 av Oreokjeks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå