Mr. President™ Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Hei! Da jeg skulle starte opp steam kom det opp en feilmelding som sa et eller annet med steam.exe main exception. Googlet det og fulgte intrukser for å reparere problemet, men da jeg skulle starte opp steam neste gang kom det opp en ny feilmelding som sa: steam.exe main exception error delete of steam.exe failed win32 error 5. Jeg startet steam på nytt og og den kom ike lengre enn 26% på oppdateringen og da sa den: ERROR: Unable to open SteamTmp.exe for writing. Ja jeg kjørte programmet som admin, men likevel funker det ikke. Programmet funka før på samme laptopen og funker på stasjonære pcen min. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Har også prøvd å reparere programmet med Steam Installereren. Funka forsatt ikke. Har ikke reinstallert hele steam fordi jeg vet ikke om jeg må installere cod mw2 på nytt og om lvlene på single player vil bli resetta. EDIT: Har reinstallert steam, funker ikke Endret 25. august 2010 av xDestiny10x Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Problemet er fikset. Hvordan? Vel, sant å si så ane jeg ikke. Men det jeg gjorde var å avinstallere Norton 360. Gadd ikke å restarte pcen ennå. Så gikk jeg til kontrollpanel --> System og Sikkerhet --> Slipp et program gjennom windows brannmuren. Jeg trakk på endre instillinger i windows brannmuren og deretter på tillat et annet program, da kom det opp et vindu, men jeg trakk videre til bla gjennom, da fant jeg SteamNew.exe og la det til og SteamTmp.exe og la det til. Etter dette var gjort slo jrg av pcen og lot den installere sine oppdateringer. Jeg slo den på igjen på et annet tidspunkt og Steam funket. Voila! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå