2die4 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Har bygget ny pc og installert windows 7 med alle nye oppdateringer. Har valgt HDMI som input i BenQ's skjerm-meny men ser ikke stort mer enn et windows bakgrunnbilde (uten ikoner) når jeg restarter pc'en og windows starter opp. Jeg får aldri sett noe skrivebord. Når jeg ser dette bakgrunnsbilde og kobler til VGA kabelen og deretter velger analog input, så dukker skrivebordet opp som normalt. Windows har startet opp som normalt men ved HDMI input så ser jeg det ikke, bare et bakgrunnbilde. Noen som vet hva som må gjøres? På forhånd takk. Endret 25. august 2010 av 2die4 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kan gjette på at HDMI utgangen er sekundær, dvs en TV-utgang. Skrivebordet er bare konfigurert til å være på primær utgang. Du bør kanskje nevne hva slags skjermkort du har. Lenke til kommentar
Johan231 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg har samme skjerm og bruker Input: D - Sub Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Kan gjette på at HDMI utgangen er sekundær, dvs en TV-utgang. Skrivebordet er bare konfigurert til å være på primær utgang. Du bør kanskje nevne hva slags skjermkort du har. Hei! Har midlertidig kjøpt et Radeon HD 4350. Er ikke kjent med Windows 7, og er fortsatt i eksperimenterings fasen. Er det noen innstillinger jeg kan endre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå