Ptah Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Trenger en streaming side der jeg kan stream sport.... tenkte å se rosenborg kampen i som går nå ! trenger noe med god kvalitet! Lenke til kommentar
asxaas Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Trenger en streaming side der jeg kan stream sport.... tenkte å se rosenborg kampen i som går nå ! trenger noe med god kvalitet! Du kan prøve Atdhe. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg har brukt Atdhe for å se to kamper. Norge - Tyrkia og Everton - Arsenal (som går nå). Men etter hvert så stopper hele greia opp. Hjelper ikke å oppdatere siden eller noe. Virker som siden bare er en teaser elns. Samme med rojadirecta.org, bare at der funker det å oppdatere siden (men må gjøres ofte, siden siden stopper å streame hvert 6 sec). Lenke til kommentar
AllmenPåbygg Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Dette er en gammel tråd, men jeg bruker bet365.com for å se på Barcelona. Du trenger bare å registrere deg helt gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå