Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Å lage nytt passord på fylla er ingen genistrek, selv om passordet på tidspunktet klang veldig godt. Jeg har gjort to forsøk på å finne det igjen, men har ikke lykkes så langt: "Offline NT Password.." eller noe sånt som det hette finner ikke riktig disk partisjon og gir meg en feilmelding. Den lister opp /dev/sda2 og sda3, mens windows partisjonen er sda1. Den finner denne partisjonen om jeg trykker "Show all found partiions". Er det noen mulighet med dette programmet å velge riktig partisjon manuelt ? "Ophcrack" har samme problem med at den ikke finner partisjonen. Jeg mounter manuelt, og finner riktige filer i strukturen (SAM og SYSTEM fil). Så kjører jeg ophcrack scriptet manuelt slik det står i FAQen jeg skal gjøre, med resultatet "A problem occurred while reading the SYSTEM file found in...osv). Så hva kan jeg gjøre her ? Det er så grenseløst irriterende å måtte reinstallere, så det har jeg mest lyst å unngå. Kunne kopiert over SAM filen til en annen PC, men har kun Mac så da var det håpet ute også.. hilfe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå