Gå til innhold

Morrowind Bloodmoon!!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har akkurat innstallert bloodmoon-utvidelsen til morrowind og spilt en del timer der.. Har bare sprunget rundt omkring på øya og sett meg rundt 8) Er nå begynt på oppdrag nr1 fra han sjefen på fortet, men med en gang eg skal begynne å prate med soldatan så har dem ikke nakka å si til meg og det kommer opp en sånn der "goodbye"... Har noen klart dette oppdraget og kan tipse meg om kor eg skal gå? Og ja... eg har imperial rustning på meg, så vet ikke helt hva det er..

Til dokker som lure; Morrowind Tribunal virke foreløbig som den klart beste utvidelsen til morrowind, så spill det først!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, bloodmoon har ligget på nett nå i 2-3uke :D Har bare ikke svidd det ut og prøvd det før nå. Men jeg er en ihuga fan av morrowind, så eg skal kjøpe den her å akkurat som eg gjorde med de andre :wink:

Jeg holder meg unna warez uansett jeg, men jeg skjønner deg. :)

Lenke til kommentar
redface: Ikke bli overrasket om du blir bannet/utestengt.

Btw; Bloodmoon må bare bli den beste exp.packen, Tribunal var det jo sinnsykt lite stoff i, bare et par ekstra missions, og den latterlige nye byen... :oops:

Enig. Likte ikke Tribunal.. :-?

Lenke til kommentar
redface: Ikke bli overrasket om du blir bannet/utestengt.

Btw; Bloodmoon må bare bli den beste exp.packen, Tribunal var det jo sinnsykt lite stoff i, bare et par ekstra missions, og den latterlige nye byen... :oops:

For å ikke snakke om at journalen blir mere praktisk. Har egentlig ikke vært no særlig i Mournhold, har gått lei spillet og har en pause. :-?

Lenke til kommentar
Og hvorfor skulle jeg da bli utestengt? Det er jo latterlig. Jeg har ikke sagt noe som er mot HW.no sitt reglement skulle jeg tro? :roll:

Neida, det er ingen grunn til at du skal bli utestengt. Enten bare han som spøker, eller han som ikke har lest retningslinjene. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...