Guybrush Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hei Skulle lagd en skiikelig stygg tulleside i en rykende fart. Noen som har en link eller to til en skikkelig stygg side? FORT Egentlig helt tragisk at man ikke finner noenting når man søker på "stygg side" i dette forumet Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Det ligner på noe ja :-) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 VANVITTIG !!! Er det mulig??? Må sees av alle!!! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Sitat eg ve ha "BADDASS MOTHARFUCKER!!!!!" ovar magen heheHvis han hadde tatovert det, ville han GARANTERT ha angret når han fant ut at "motharfucker" kanskje ikke skrives akkurat slik... Nuhvel. Synes vi skal være forsiktig med å henge ut folk fordi de kanskje ikke lager verdens beste websider. Husker en tråd som var her for ikke så veldig lenge siden... Ting som alltid funker: - Store gif-animasjoner. Gjerne "3d"-skrift som surrer rundt. - Små og fargerike bakrunner. 100x100px. Gjerne med animasjon. Stjerner som blinker og liknende. - Midtstilt tekst. - MIDI bakrunnsmusikk - "Trykk her for å gå til siden der det står litt om meg" og liknende. - Times New Roman 12px Svart eller Rød. - Logo laget i MS-paint og totalt blottet for Anti-Aliasing og liknende. - Ørten utropstegn. - Altfor hardt komprimerte JPEG-bilder. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Sitat Ting som alltid funker: - Store gif-animasjoner. Gjerne "3d"-skrift som surrer rundt. - Små og fargerike bakrunner. 100x100px. Gjerne med animasjon. Stjerner som blinker og liknende. - Midtstilt tekst. - MIDI bakrunnsmusikk - "Trykk her for å gå til siden der det står litt om meg" og liknende. - Times New Roman 12px Svart eller Rød. - Logo laget i MS-paint og totalt blottet for Anti-Aliasing og liknende. - Ørten utropstegn. - Altfor hardt komprimerte JPEG-bilder. Jepp, det er akkurat en slik side jeg leter etter. Gidder ikke å lage det selv :-) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Sitat Prøv denne! hohoho, ja den var FORFERDELIG!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Sitat Nuhvel. Synes vi skal være forsiktig med å henge ut folk fordi de kanskje ikke lager verdens beste websider. Husker en tråd som var her for ikke så veldig lenge siden... Jeg har nesten helt sluttet å være (hyper) aktiv her inne i webdesign forumet pga den saken der... Lenke til kommentar
yNx Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Sitat Folkens, injurierende innhold som dette vil me ikkje ha på forumet. Det er greit om dere har lyst til å utheve gode websider, men å henge ut personer på denne måten som er gjort her er uakseptabelt. Dersom det vert laga fleire slike trådar som dette seinare, der de henger ut heimesider og personane som har laga dei, vil det føre til utestenging. Ikkje feiltolk meg, de skal få lov til å kritisere andre sine heimesider, men gjer det på ein saklig måte. Tråden stenges. Bare en liten advarsel :wink: Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Sitat Bare en liten advarsel :wink: Jeg var bare ute etter en stygg tulleside. Tror ikke det skaper noe problem hos moderatorene. Dessuten er det stor forskjell på å komme med en en link enn å slenge dritt om enkeltpersoner. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Du kan jo se på denne tråden og se om du finner slike du leter etter. En tråd som forresten ble stengt :wink: Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 PiRANhA skrev: Sitat Nuhvel. Synes vi skal være forsiktig med å henge ut folk fordi de kanskje ikke lager verdens beste websider. Husker en tråd som var her for ikke så veldig lenge siden... Jeg har nesten helt sluttet å være (hyper) aktiv her inne i webdesign forumet pga den saken der... Hva var den saken om da? Gjerne link til topic. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det Mikka sier, pluss en animert GIF der det står; Under Construction Og headingene må være Comic Sans. Rød BG med blå tekst er alltid en slager. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Marvil skrev: Det Mikka sier, pluss en animert GIF der det står;Under Construction Og headingene må være Comic Sans. Rød BG med blå tekst er alltid en slager. Hehe. Og kanskje Javascript menyer du kan flytte rundt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Årets verste gjenoppliving av eldgammel tråd? Jeg stemmer for denne Dessuten har vi jo forferdelige sider-tråden for spesielt interresserte... Endret 17. september 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Loomy skrev: Årets verste gjenoppliving av eldgammel tråd? Jeg stemmer for denne Oi. Trodde den var ny.. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 johanlo skrev: Prøv denne! Fyfan den var ordentlig stygg. Fikk ikke lyst til å trykke på en av linkene engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå