fiberkanin Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Var desperat etter et keyboard som passet min kjære 13" macbook pro etter colasøl. Ingen av de amerikanske tastaturene på eBay støttet den norske layouten til min maskin (de har ikke den 6-kantete enter-tasten, men en 4-kantet en) så jeg kjøpte først et ARABISK tastatur med samme layout som det norske. Noen dager senere fant jeg et annet tastatur som passet, med amerikanske taster. Tenkte å selge for 500 spenn innkludert frakt i hele norge, eller 600 spenn for rekommandert frakt. Noen som aner kor mye æ kan selge dette for? Bilde vedlagt. Endret 25. august 2010 av fiberkanin Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Nevermind... la den ut for salg på eBay, den ligger nå på $80 og det er 6 dager igjen. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Fyren som kjøpte tastaturet hevder det kom ødelagt i posten... Han skal sende bilder. Tastaturet ble pakket i bobleplasten og pappesken den kom i orginalt, dvs. pakket forsvarlig. Jeg ser på dette som uheldig men ikke mitt ansvar at postvesnet har behandlet en pakke dårlig. Erfaringer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fyren som kjøpte tastaturet hevder det kom ødelagt i posten... Han skal sende bilder. Tastaturet ble pakket i bobleplasten og pappesken den kom i orginalt, dvs. pakket forsvarlig. Jeg ser på dette som uheldig men ikke mitt ansvar at postvesnet har behandlet en pakke dårlig. Erfaringer? Mener så lenge du har solgt noe privat og dere ikke har noe form for kontrakt, så skal du ha ditt på det rene. Har han betalt via paypal, har han høyst sannsynlig "forsikret" seg mot at sånn kan skje, og han kan derfor velge og heve kjøpet. Mer sånn som vist du blir svindlet med kredittkort. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Fyren som kjøpte tastaturet hevder det kom ødelagt i posten... Han skal sende bilder. Tastaturet ble pakket i bobleplasten og pappesken den kom i orginalt, dvs. pakket forsvarlig. Jeg ser på dette som uheldig men ikke mitt ansvar at postvesnet har behandlet en pakke dårlig. Erfaringer? Mener så lenge du har solgt noe privat og dere ikke har noe form for kontrakt, så skal du ha ditt på det rene. Har han betalt via paypal, har han høyst sannsynlig "forsikret" seg mot at sånn kan skje, og han kan derfor velge og heve kjøpet. Mer sånn som vist du blir svindlet med kredittkort. Kan jeg klage til posten? btw. æ skreiv i eBay annonsen "free shipping" og "NO REFUNDS" Endret 9. september 2010 av fiberkanin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fyren som kjøpte tastaturet hevder det kom ødelagt i posten... Han skal sende bilder. Tastaturet ble pakket i bobleplasten og pappesken den kom i orginalt, dvs. pakket forsvarlig. Jeg ser på dette som uheldig men ikke mitt ansvar at postvesnet har behandlet en pakke dårlig. Erfaringer? Mener så lenge du har solgt noe privat og dere ikke har noe form for kontrakt, så skal du ha ditt på det rene. Har han betalt via paypal, har han høyst sannsynlig "forsikret" seg mot at sånn kan skje, og han kan derfor velge og heve kjøpet. Mer sånn som vist du blir svindlet med kredittkort. Kan jeg klage til posten? btw. æ skreiv i eBay annonsen "free shipping" og "NO REFUNDS" Kjenner ikke så godt hva som er gjort, men du kan jo se fra punkt 13 og nedover i denne linken: http://www.posten.no/binary/16642/file?download=true Av ren nysgjerrighet, har personen trukket tilbake pengene? Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Fyren som kjøpte tastaturet hevder det kom ødelagt i posten... Han skal sende bilder. Tastaturet ble pakket i bobleplasten og pappesken den kom i orginalt, dvs. pakket forsvarlig. Jeg ser på dette som uheldig men ikke mitt ansvar at postvesnet har behandlet en pakke dårlig. Erfaringer? Mener så lenge du har solgt noe privat og dere ikke har noe form for kontrakt, så skal du ha ditt på det rene. Har han betalt via paypal, har han høyst sannsynlig "forsikret" seg mot at sånn kan skje, og han kan derfor velge og heve kjøpet. Mer sånn som vist du blir svindlet med kredittkort. Kan jeg klage til posten? btw. æ skreiv i eBay annonsen "free shipping" og "NO REFUNDS" Kjenner ikke så godt hva som er gjort, men du kan jo se fra punkt 13 og nedover i denne linken: http://www.posten.no/binary/16642/file?download=true Av ren nysgjerrighet, har personen trukket tilbake pengene? Takk. Personen har ikke trukket tilbake pengene, pengene ble betalt via PayPal. Snakket nettopp med posten norge, siden han akksepterte pakken, må han skrive en skademelding og fremme et erstatningskrav i Australia for å få tilbake pengene. Hadde han sendt pakken i retur med én gang, hadde erstatningssaken blitt mellom meg og posten Norge. Endret 9. september 2010 av fiberkanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå