banned Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen som vet om man blir sjekka opp at man virkelig er avgangselev når man bestiller russelappen ol.? Greia er at jeg går i 2 klasse nå, men skulle egentlig gått i 3 fordi jeg allerede har gått 2 år på vgs, men har bytta linje til allmenn. Hva må jeg gjøre for å kunne være russ jeg også, med de folka jeg kjenner ? Og jada, jeg vet mange syns det er teit å skulle være russ når man ikke engang er ferdig med skolen. Men jeg vil gjerne ha det gøy med de folka jeg kjenner best. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det skal ikke være vanskelig å bestille russelappen selv om du ikke er avgangselev. Veit at flere har gjort det før, men aner ikke hvor strenge de er på det i år. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Slik jeg forstår det, så er det skolen som godkjenner avgangselever (i alle fall når jeg var russ i 07). Men er usikker på om dette er vanlig praksis andre steder. Dette var forøverig i stavanger. Lenke til kommentar
lexyz Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hvorfor venter du ikke til du går på tredjeåret, og gjør det sammen med klassekameratene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Høres ut som han går 2. klasse om igjen og da har havnet ett år "etter" de gamle klassekameratene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå