JensHer Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette, men endte opp her... Har en dell-skolepc, og på den har jeg XP. Tidligere idag dukket det opp et program hvor jeg kunne installere win. 7, for siden skolen ordner med pc'r osv. går det an å gjøre dette gratis. Men etter å ha slått av pc'n, så dukket ikke dette programmet opp igjen når jeg slo på pc'n igjen. Så jeg lurer på, går det an å finne dette programmet igjen? Noen her som vet hva jeg snakker om og som kan si meg hvordan jeg kan finne programmet slik at jeg kan få installert win 7 på pc'n.Programmet var bare et slags vindu hvor jeg kunne se at XP var installert fra før, og win 7 var tilgjengelig.... Vet ikke om det går an å beskrive det så mye bedre :S Pc'n er er jo ikke akkurat rask, så tenkte at å få installert win 7 kunne hjelpe litt ihvertfall... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Spør IT-avdelingen på skolen din, det er nok det enkleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå