Raoul Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hei, kjøpte en Galaxy S med NetCom-abonnement, frem til i dag har jeg brukt mitt gamle Tele2-abonnement og internett har fungert supert (med Roaming påslått). I dag ble nummeret mitt overført til NetCom, så jeg tok i bruk det simkortet, SMS, ringe etc. fungerer OK, men samme hva jeg prøver av instillinger for internett, så vil det ikke fungere. Jeg har prøvd det manuelle oppsettet til "Samsung Galaxy" og HTC Desire fra NetCom sine websider. Jeg har prøvd det jeg har klart å oppdrive av tips her på forumet, men ingenting hjelper. Oppsettet jeg har nå er følgende: "NetCom Internet" APN: netcom MCC: 242 MNC: 02 Authentication: PAP APN type: Internet / MMS (Har også prøvd bare Internet her) "NetCom WAP" APN: netcom Proxy: 10.254.254.10 Port: 8080 Username: wap Password: netcom MCC: 242 MNC: 02 Authentication: PAP APN type: Internet "NetCom MMS" APN: netcom Username: mms Password: netcom MMSC: http://mm/ MMS Proxy: 212.169.66.4 MMS Port: 8080 MCC: 242 MNC: 02 Authentication: PAP APN type: mms Står følgende på Phone status: Mobile network type: HSDPA Service State: In service Mobile network state: Disconnected Om telefon: Firmware: 2.1-update1 Baseband: I9000XXJM1 Build: ECLAIR.XWJM2 På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Dropp brukernavn og passord på både WAP og MMS-profil og se om det blir bedre da Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det høres ut som at det har oppstått et problem ifm porteringen. Hvis du ringer NetCom på mandag og forklarer at pakkedata ikke fungerer etter portering fra Tele2, så fikser de det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå