Gå til innhold

Oppskrifter med hermetisk tunfisk

Anbefalte innlegg

Jess. Var tilbud på tunfisk på butikken, 10 bokser tunfisk for 10 dollaz, og som student med økonomi deretter så kjøpte eg meg eit sett.

Første forsøk på tunfiskmiddag var heller middelmådig, servert med ein tomatsaus og fettuccini.

Så har eg då eindel boksar med assortert smak, lime, olivenolje, soltørka tomater, cjili og røyksmak.

Nokon som har gode oppskrifter eller rett og slett berre forslag som kanskje kan smake godt, så skal eg med glede prøve.

Takk for seg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lag deg en enkel og god tunfisksalat ved å finhakke litt rødløk, vårløk, salt + pepper, sylteagurk, tunfisken og litt majones for å binde det hele sammen. Sleng gjerne i litt stangselleri (hvis du liker det) for å få litt konsistens.

Resultatet plasseres mellom to toastede grove brødskiver som er foret med isbjergsalat og tynne tomatskiver.

Lenke til kommentar

En enkel variant er å lage et par porsjoner tomatsuppe (type kokt vann/melk og pulver) for så å dumpe tunfisken i suppa når den skal spises. Tunfisken bør oppbevares kjølig frem til suppen er klar, den kalde tunfisken vil redusere tomatsuppen til spisbar temperatur umiddelbart.

Lenke til kommentar

Djizzes...

Ja, kva skal ein med diskusjon.no eller? Det er jo berre å bruke google for å finne alt ein lurer på...

Ærlig talt... Om ein vil ha gode oppskrifter med tunfisk, eller kva pokker ein ellers måtte ønske, så må det vel vere mogleg å spørje om det utan å bli henvist til oh almighty google heile tida...

Fekk forøvrig smakt ei tunfiskoppskrift med tunfisk servert saman med fersken, som eit belgisk par som budde her lagde. Meget spesielt og meget godt. Hadde eg funne ut av oppskrifta ved hjelp av google?

Nei.

Alle som føler for å besvare eit spørsmål med "google" kan ta seg ein bolle (For oppskrift på bolle, sjekk google)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...