Gå til innhold

Multicom bare tull?

Anbefalte innlegg

Multicom er bare tull!!!!

hvis dere skal kjøpe noe så ikke kjøp det på multicom!

Det er en av noen få nettbutikker du ikke burde handle på!

Jeg skulle bestille et gr dv4000 kamera fra jVc, jeg fikk en

leveringsdato på 10 DAGER! Kamera var billigst på pris.akam.no så

jeg fikk bare vente! noen dager kom det en til leveringdato og den

var på 4 dager etterpå! altså en endring! for noe tull! liksom vente 14 dager på en vare!!!? det er jo bare helt latterlig!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt varer fra Multicom flere ganger, uten å oppleve annet enn god service.

Multicom er avhengig av andre leverandører som kanskje av og til kan svikte, så man må bare smøre seg med litt tålmodighet og vente på varene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Multicom har en pluss i margen hos meg også. Kjøpte et mini-DV kamera hos de nå nylig, og det tok meg ikke mer enn 3 korte dager før jeg fikk det..

I tillegg var de desidert billigst når jeg sjekket opp kameraet på Kelkoo :woot:

PS: Hva er dealen med å skrive opp alt utstyret du har på slutten av et innlegg..er det for å skryte eller for å få oss andre med lite penger i dårlig humør?? #¤% posere ass! :wink:

Lenke til kommentar

ha, du har det travelt du..

Man lærer snart at om man vil ha det med en gang, så må man allefall sjekke lagerstatus.

Jeg husker for noen år siden, da var det faktisk o å vente 3-4 mnd før min AMD 233 ble levert.. webshop'r osv tok tid da, særlig sånn før jul :)

Bestilte i november, og varene kom i februar.

Sånt var ikke så uvanlig heller, var ingen som syntes det var "veeeldig" lenge.

Sven Tore

Lenke til kommentar

Hmm...opplevde at Multicom fikk inn en vare et par uker tidligere enn alle andre nettbutikker så jeg bestilte derfra...når datoen kom var varen plutselig ventet inn samme dato som resten, altså to uker senere. Da sendte jeg mail til dem og påpekte dette. De sendte det som var på lager umiddelbart, og varen som manglet ettersendte de fraktfritt når den kom inn. Det var helt grei service synes jeg.

Når det gjelder kreativ omgang med "ventes inn"-datoer er vel MPX verstingen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...