Frank_K Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Jeg har registrert meg for en konto (aksje- og fondsdepot) i Nordnet. Fått papirer i posten som jeg skal sende tilbake. Har benyttet meg av et studenttilbud som visstnok gjør at jeg får 300 kroner gratis i fond ved opprettelse av konto. Jeg har egentlig ikke tenkt til å kjøpe/selge med det første. Skal bare se hvordan systemet fungerer. Spørsmålet mitt: Koster det penger å bare opprette en konto i Nordnet, hvis jeg venter med å bruke den til kjøp/salg? Noen faste utgifter for å bare ha kontoen? Hva med de 300 kronene jeg får gratis - tar Nordnet et gebyr av noe slag fordi jeg har penger stående på kontoen? Endret 25. august 2010 av Frank_K Lenke til kommentar
DCG Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Meg bekjent så er selve kontoen gratis. Men når du begynner å kjøpe/selge ting må du betale kurtasje (en avgift for handlen, enten en fast sum eller en prosent av handelen). Lenke til kommentar
Aksjebloggeren Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ingen utgifter nei. Kun for kjøp og salg. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Husk at det bare er 9 kroner i kurtasje bare første måneden (eller noe sånt) du er medlem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå