HelloKjersti Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Gamescom er ikke bare spill, det er også mesterskap i levende reklameplakater – og her får du de heftigste. Les mer 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Enten så har utgivere/produsenter blitt gjerrigere eller modeller dyrere for dette var langt i fra noen 10'ere.. 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Spiller på sex? Neei. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Overraskende liten puppestørrelse på de der i forhold til de vanlige modellene? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Enten så har utgivere/produsenter blitt gjerrigere eller modeller dyrere for dette var langt i fra noen 10'ere.. +1, sto bedre til på E3 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Enten så har utgivere/produsenter blitt gjerrigere eller modeller dyrere for dette var langt i fra noen 10'ere.. Amen! Dette var skuffende saker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hør på dere selv nå, hadde dere fått en av de jentene over her hadde dere nok vært sjeleglade hele gjengen. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hør på dere selv nå, hadde dere fått en av de jentene over her hadde dere nok vært sjeleglade hele gjengen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kjipe greier, trodde det var snakk om noen virkelig HETE nyheter jeg, ikke kjedelige boot babes & bravos. Hvis spillene er av samme kvalitet som damene så blir det et magert 2011 spillår Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvis spillene er av samme kvalitet som damene så blir det et magert 2011 spillår Damene er tydelig inspirert av konsoll. Hvem trenger grafikk når en har brukervennlighet? JA! 4 Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Hahahaha. Brukervennlighet For The Win! Endret 25. august 2010 av Zero- Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Haha, ja, får nå endelig håpe de har brukervennligheten på plass. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hør på dere selv nå, hadde dere fått en av de jentene over her hadde dere nok vært sjeleglade hele gjengen. Faktisk ikke så sikker på det, men som vi sier her i Stavanger; Hål e´ mål Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hahahaha. Brukervennlighet For The Win! Mest sannsynlig er de lamme, for å gi den virkelig konsollopplevelsen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jevnt over litt for gamle var dei. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Synes det var jevnt over bra damer. Det er ikke alle som liker damer som er så "perfekt" og oversminket/jålet at det ser ut som de er er verson 10.0 av et fabrikkprodukt. Det er stort sett primitive menn og folk med lav grad av bevissthet som chaser 10-ere. Har til gode å se smellfine damer som samtidig har retning i livet sitt og en dypere forståelse av hva bevissthet er og da snakker jeg ikke om å ha peiling på populærkultur, deltakelse på siste VIP-fest, eller at de har fått med seg og deltar aktivt i siste trend. Velskapte får ofte ting levert på fat, men som regel er de overfladiske tomme skall. Superfine damer er 99% av tiden som et spill med pen grafikk og liten eller ingen spillbarhet. Kan ikke tenke meg noe mer usexy enn en 10-er dame som er politisk korrekt. Man vet man har lykkest i livet den dagen folk legger merke til hva en gjør fremfor hvordan en ser ut. "Hurra jeg ser fin ut, men jeg blir aldri verdsatt for å tenke eller gjøre noe av betydning." 1 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Dudsa var jo finere ^^ Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har til gode å se smellfine damer som samtidig har retning i livet sitt og en dypere forståelse av hva bevissthet er og da snakker jeg ikke om å ha peiling på populærkultur, deltakelse på siste VIP-fest, eller at de har fått med seg og deltar aktivt i siste trend. Velskapte får ofte ting levert på fat, men som regel er de overfladiske tomme skall. Superfine damer er 99% av tiden som et spill med pen grafikk og liten eller ingen spillbarhet. For et eksempel på den siste 1% kan du sjekke f.eks. Ivanka Trump. Jeg er ikke sikker på om jeg er enig i at det er så mye som 99% av 9-10'ere som er sånn, men det er høyt på 90-tallet. @Big SturL, jeg er litt lei meg for å si meg enig i at de med best antrekk var gutta på slutten De som har laget kostymene til damene burde få kjeft, spesielt saphire (gul og hvit). Lenke til kommentar
NeonNero Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Synes det var jevnt over bra damer. Det er ikke alle som liker damer som er så "perfekt" og oversminket/jålet at det ser ut som de er er verson 10.0 av et fabrikkprodukt. Det er stort sett primitive menn og folk med lav grad av bevissthet som chaser 10-ere. Har til gode å se smellfine damer som samtidig har retning i livet sitt og en dypere forståelse av hva bevissthet er og da snakker jeg ikke om å ha peiling på populærkultur, deltakelse på siste VIP-fest, eller at de har fått med seg og deltar aktivt i siste trend. Velskapte får ofte ting levert på fat, men som regel er de overfladiske tomme skall. Superfine damer er 99% av tiden som et spill med pen grafikk og liten eller ingen spillbarhet. Kan ikke tenke meg noe mer usexy enn en 10-er dame som er politisk korrekt. Man vet man har lykkest i livet den dagen folk legger merke til hva en gjør fremfor hvordan en ser ut. "Hurra jeg ser fin ut, men jeg blir aldri verdsatt for å tenke eller gjøre noe av betydning." Hør, hør! Lenke til kommentar
pronin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Synes det var jevnt over bra damer. Det er ikke alle som liker damer som er så "perfekt" og oversminket/jålet at det ser ut som de er er verson 10.0 av et fabrikkprodukt. Det er stort sett primitive menn og folk med lav grad av bevissthet som chaser 10-ere. Har til gode å se smellfine damer som samtidig har retning i livet sitt og en dypere forståelse av hva bevissthet er og da snakker jeg ikke om å ha peiling på populærkultur, deltakelse på siste VIP-fest, eller at de har fått med seg og deltar aktivt i siste trend. Velskapte får ofte ting levert på fat, men som regel er de overfladiske tomme skall. Superfine damer er 99% av tiden som et spill med pen grafikk og liten eller ingen spillbarhet. Kan ikke tenke meg noe mer usexy enn en 10-er dame som er politisk korrekt. Man vet man har lykkest i livet den dagen folk legger merke til hva en gjør fremfor hvordan en ser ut. "Hurra jeg ser fin ut, men jeg blir aldri verdsatt for å tenke eller gjøre noe av betydning." Det var da voldsomt for en dyptgående utredelse. Kudos for det Poenget med disse damene er jo ganske enkelt at de skal være fine å se på slik at de trekker oppmerksomhet. Nå er det jo veldig delte meninger om hva en tier er, men for meg har det sjeldent noe med silikon og botox og hva det nå heter å gjøre, men disse damene var rett og slett bare ikke fine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg