Pentumsmart Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg skal kreve at de resetter alle mine PSN Activation på mine døde PS3er skjønner dere. Bare at jeg ikke aner hverken hvor eller hvilken Email jeg skal kontakte. Anyone? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Jeg skal kreve at de resetter alle mine PSN Activation på mine døde PS3er skjønner dere. Bare at jeg ikke aner hverken hvor eller hvilken Email jeg skal kontakte. Anyone? Antar att Sony.no er en god plass å begynne eller no.playstation.com Endret 25. august 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Fant egentlig ingenting der. Statset vel på at noen kanskje hadde en email og har kontaktet Sony før? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 vet ikke om adressen er utdatert, men du kan jo alltids prøve. [email protected], det virket i gamle dager.. men tror egentlig du skal ringe telefon-nummeret på denne siden: http://no.playstation.com/contact-us/ da er det litt greit at om de fixer det med en gang på telefon, at de ikke resetter det enda en gang i neste uke, eller når de sjekker den eposten, så prøv telefon først da.. 1 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Takk for svar! Har hørt at det er lurest å sende mail først. Telefon er dyrt og kan ta så lang tid. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 du skal kontakte denne adressen, de har ansvaret for ps3 i norge: [email protected] http://www.nordiskfilm.no/ 1 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Øy! fra [email protected]! "Hej, Du kan nu logge ind på max 5 konsoller igen. Med venlig hilsen/Best Regards" Gikk ikke mer enn to-tre timer før jeg fikk det svaret. De tilbakestilte den med en gang! Virkelig overraskende, nå er jeg glad! Kudos til Sony! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 WOW! må kanskje gjøre det selv da jeg har hatt mange ps3 maskiner pga deffekt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå