Laman Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Så et bilde for noen dager siden så jeg master chief som holdt i en minigun! Det finnes vel ikke på spillet? Oja...er sikker på at det ikke var bilder fra halo2 Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 heheh ja det finnes, på warthog'en, og det kan hende det var Rocket Launcher, minigun og RL ligner veldig på hverandre i Halo Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 neineinei...... Så hele fyren, og han sto ikke i en warthog. Det var ikke en RocketLauncher Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Var bildet fra Halo til PC da? Der er det minigun tror jeg.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Kan gost hende det du....... Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Vet hvilket bilde du snakker om, det er flere år gammelt og fra en gammel build av spillet, faktsik tilogmed fra da de brukte en helt annen grafikkmotor... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvar det Halo spillet til pc? For det finnes jo mange mod og 'verktøy' man kan laste ned til spillet.. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Det er da en haug av bilder av den haloen som skulle komme til pc for lenge siden, jeg hadde til og med en 9 minuters lang video av den. En god stund etter jeg leste om halo for første gangen fikk jeg vite om xbox som microsoft holdt på å utvikle. Den gangen var det minigun, to typer bazookaer, to tankser, rocket launcher for bilen og ja til og med laser sverdet kunne man bruke. Men nei... så kom microsoft med xboxen, og de skulle ha halo på den, da ble alt forandret!!! Kan ikke garantere at alt dette er korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå