Gå til innhold

Småtrening

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på hvor mye trening hver dag som skal til før at musklene skal bli større over tid.

Trenger jeg noe proteinpuler osv ?

Tenker bare på hjemme trening.

Bruker vekter 10-20 kilo vekter.

Sånn vekter som passer i en hånd hva enn det kalles...

Så tenkte hvis jeg løfter 10 kilo på hver arm og løfter disse 25-30 ganger, også gjenta dette 3-5 ganger på samme tid. Vil musklene vokse på 10 uker om jeg gjør dette hver dag ?

Sykler til jobb 2 ganger i uken ca 30 min fram og tilbake, går også skole men tar buss.

Noen som kan anbefalle noen helt ekle øvelser som man kan gjøre hjemme ?

Og fære på trenings senter når jeg har skole også jobb, venner skal prioriteres, fester osv... Så blir lite tid til og fære på trenings senter.

Når jeg ser kompiser og andre på skole og jobb som er veltrent og ganske svær så får jeg motivasjon til og trene...

Ser liksom mer normalt ut og ha sixpack og muskler på armer osv enn sånn jeg ser ut x)

Men har merket at syklingen har gitt meg flatere mage og musklene vises mer og mer :)

Noen som har noe og si ?

19 år og er ikke akkurat trent, sittet litt for lenge forran pcen. Er normalt tynn med litt fett på mage osv...

Endret av Hveding
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viktigste er å komme i gang med treningen og at du har et noenlunde sunt og variert kosthold. Proteintilskudd trenger du om du har underskudd av dette gjennom maten du spiser. Du trenger 2-3 gram per dag per kilo du veier. Så får du regne det ut selv når du har komt i gang med treningen :)

I stedet for å betale dyrt på et treningssenter du ikke vil bruke så ofte, kan jo en time eller to i bassenget gjøre godt på kondisen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...