Gå til innhold

Hvem har Norges mest klysete supportere? [avstemningstråd]

167 stemmer

1. 1. Hvem har norges mest klysete supportere

• Aalesund FK
      3
    • SK Brann
      23
    • Haugesund FK
      0
    • Hønefoss BK
      0
    • Kongsvinger IF
      0
    • Lillestrøm SK
      19
    • Molde FK
      7
    • Odd Grenland
      5
    • Rosenborg BK
      31
    • Stabæk
      19
    • IK Start
      2
    • Sandefjord FK
      1
    • Strømsgodset IF
      1
    • Tromsø IL
      1
    • Viking
      4
    • Vålerenga IF
      51

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stille i fjøset for min del. Kanarifugla er i det minste drittsekker om de ikke er klysete.

Word. På brann stadion synger vi alltid nystemten før kamp, og kanarifansen bråker alltid mest av motstanderene. Tromsø-supporterne holder helt kjeft, og det står det respekt av. Vi hadde 1 minutts stillhet før kampen mot LSK i år og tror du ikke kanarifansen slo på trommene og bråkte mens vi skulle være stille. Idioter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stille i fjøset for min del. Kanarifugla er i det minste drittsekker om de ikke er klysete.

Word. På brann stadion synger vi alltid nystemten før kamp, og kanarifansen bråker alltid mest av motstanderene. Tromsø-supporterne holder helt kjeft, og det står det respekt av. Vi hadde 1 minutts stillhet før kampen mot LSK i år og tror du ikke kanarifansen slo på trommene og bråkte mens vi skulle være stille. Idioter.

Så de andre supporterene skal være stille når dere synger deres sanger? Finnes det noe kø-system på Brann Stadion? Annhver gang? Makan til piss. Kunne bare kommet fra en sutretende brann supporter.

Trodde vi var ferdige med hvorfor LSK supporterne ikke var stille med en gang under det minuttet. Høytalleren var elendig, og de hørte det ikke. Er en grunn til at de var stille når de fikk det med seg.

Klysete og drittsekk er ikke det samme forresten.

Jeg stemte Rosenborg supportere. Det er bare å se på dette forumet.

Lenke til kommentar

På grunn av mitt åpenbare hat mot Kanarifugla, burde jeg stemt dem, men de er likevel en av de bedre supportergrupperingene i landet. Stemmen min går til Stabæk Support. De er noen klysete jævler. Så har de blitt "gærne" i det siste med pyro og moshing på tribuna :p

Endret av Olum
Lenke til kommentar
På brann stadion synger vi alltid nystemten før kamp, og kanarifansen bråker alltid mest av motstanderene. Tromsø-supporterne holder helt kjeft, og det står det respekt av.
Hadde du hatt et eneste lite snev av peil på supporterkultur så hadde du skønt at bortesupportere som oftest prøver å synge ut de forskjellige ''hymnene'' før kamp, rundt omkring i landet, noe som er høyest akseptert og oppmuntret rundt omkring.
Lenke til kommentar

Oddrane. Trist, trist gjeng - her snakker vi rosa cowboyhatter.

Sånt er ganske trist ja, men hva skal man gjøre da når 2 unger roter seg bort på supporterfeltet med det?

Jaja, hadde man gredd alle med samme kam og sett på en kjip Brannsupporter og forhåndsdømt at resten av dem var idioter, så hadde Bataljonen vært en fryktelig fæl gjeng... Åh, nei det er de jo forresten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke lett dette.

Står mellom Brann og Kanari.

Brann supportere er ofte selvgode av en annen verden, så passer meg bra om de får seg en runde i Adecco.

Også har man gjengen fra tog stasjonen da. Kan de ikke forstå at trommer ikke er kult? Syng for helvete... Enhver idiot kan slå og bråke med en tromme...

Nå går jo ikke det inn i kategorien "klysete" så endte på Brann supporteren her.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...