Gå til innhold

Kamptråd - F.C. København vs. Rosenborg Ballklub 25/08-10 (1-0)


Armageddon

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke meg på folk som ikke liker Solbakken. Han er Norges beste trener i mine øyner. At dere klager på at han løper ut på banen sånn som det der blit litt det samme som om alle, la oss si, Sunderland supportere skulle bli forbanna fordi Wenger hadde løpt ut på banen bare for han er utlending. Kanskje ikke helt det samme, men klart Solbakken blir glad når laget han trener kommer seg til CL!

 

Solbakken når ikke Eggen til anklene engang.

Men at Solbakken i dag styrer et lag med 1.5Milliarder i gjeld er tydelig når man ser på stallen til FCK, håper og tipper FCK synger på siste vers økonomisk og kommer til å tape seg i løpet av få sesonger.

Men vi kan glede oss med EL i iallefall! Er da prestisje i det og

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solbakken er cocky, ekkel og har en skjærende stemme. Flere grunner til å mislike han.

 

Han har problemer med hjertet

 

Det er da hverken en grunn til å mislike han eller å tenke høyere om han det? Man skal være forsiktig med det man sier, men jeg håper jo selvfølgelig at Solbakken holder seg frisk og fin.

Lenke til kommentar

Rosenborg har nok ingenting å gjøre i CL med det spillet de presterte i første omgang. For så vidt ikke i andre heller, selv om det var mye, mye bedre. De bruker store deler av omgangen på å bygge opp spillet sitt, og begynner så vidt å bli farlige når kampen er omtrent ferdig.

 

Det er ikke godt nok, så da er det like greit det blir sånn. 1-0 var det farligste resultatet og de maktet ikke komme over den terskelen.

 

Satser på høyere kvalitet neste år. Nå skal vi pynte på budsjettet i Europa League. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Rosenborg i CL eller ikke er meg revnende likegyldig. Men fy faen så provoserende å se Solbakken og ekle dansker feire. På en annen side er det greit at Trond Olsen går hjem i skam, flau opptreden og tabbe av Eggen å starte med han. Ønsker Eggen lykke til neste høst.

Olsen er jo konge da, selv om han ikke spilte sin beste kamp i dag. Men foretrekker han fremfor Moldskred

Olsen er ikke noe konge nei, funker greit mot norsk motstand men er for dårlig mot skikkelig motstand. Når ankommer Bolanõs?
Lenke til kommentar

Jaja, da ble det tap og EL. Det suger, men det er det vi fortjener etter 1.omgang der laget sugde pikk. Gidder ikke si mer om kampen fordi dette er så jævlig surt.

 

Ikke at det er noe trøst, men vi tapte i alle fall mot et lag som hadde voldtatt, pult anusene til blods og pisset på samtlig andre lag i Norge uansett dag i uken :)

Lenke til kommentar

SKUFFAA!! :cry:

 

Om Strand hadde satt den på slutten hadde det vært statue klar i morra. Bare bagateller som skiller RBK og FCK. I mine øyne er det større prestasjon å vinne 2-1 på hjemme i forhold til 1-0. Alt for mye nervøsitet i første omgang. Det første tapet på bortebane siden LSK slo oss i 2008.

Lenke til kommentar

Bare bagateller som skiller disse lagene? Tuller du? FCK spilte raskt, pent og MYE bevegelser, samme gjorde de på lerkendal, og det er klart at de er det beste laget. As much as I fucking hate to say it. RBK spilte drittdårlig, og da så jeg bare 2. omgang pga. stappfulle pubber i hele trondheim og problemer med stream, og såvidt jeg skjønte ble de OVERKJØRT. Det var ihvertfall tragisk å se på, uten annan er det krise bakover, til tider var det bare å spasere inn, framover er det ingen som beveger seg, ingen som prøver på noe. Vi må få inn spillere med noe kreativt å bringe til spillet slik Sapara hadde tidligere. Det er bare tragisk å se Skjelbred løpe med den begrensede farten sin etter at han trente styrke og se de ikke gjøre noen bevegelser som åpner opp og gjør akkurat det samme hele tiden, spiller seg opp på kant og setter innlegg for seint eller rett i motspillere.

 

 

/RANT

Lenke til kommentar

Bare bagateller som skiller disse lagene? Tuller du? FCK spilte raskt, pent og MYE bevegelser, samme gjorde de på lerkendal, og det er klart at de er det beste laget.

 

/RANT

 

FCK kom til mange sjanser, men det gjorde RBK også. Slik jeg ser det kjørte FCK hele kampen i går bortsett fra det siste kvarteret. På Lerkendal gjorde RBK det samme. Så der er det helt likt, bortsett fra at FCK har mer struktur i både forsvar og angrep. Suspensjonen til Annan tror jeg ble avgjørende. Ganske kjip suspensjon, siden RBK spilte to kamper mer enn FCK. Om RBK hadde vunnet 3-0 på hjemmebane, noe vi var bare et stolpeskudd unna, så hadde det blitt et helt annet utgangspunkt.

 

Så jeg vil si at det bare var bagateller som avgjorde disse oppgjørene, selv om FCK er et bedre lag.

 

Det kjipe er jo at FCK ikke har bruk for pengene engang. Når en klubb kan takle 1,5 milliarder i underskudd så er jo 150 millioner småpenger.

Lenke til kommentar

Ja, 100 mill, 250 mill. i fjor. Så selvsikre som de virket før kampen var det helt sikkert medregnet de 100 mill. de får nå :whistle:

 

Over 2 kamper så ble det 2-2

Økonomisk sett så har RBK kontroll og FCK er skakkjørt.

Om RBK holder på stabiliteten, samt øker kvaliteten i løpet av høsten/våren, så tror jeg nok vi kommer til å se et langt mer strukturert RBK.

PR i dag så har vi en noe tynn stall og jeg håper inderlig noen av unguttene vokser inn på laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...