Gå til innhold

Kamptråd - F.C. København vs. Rosenborg Ballklub 25/08-10 (1-0)


Armageddon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, etter den førsteomgangen i kveld, så skal vi være fornøyd med resultatet. EL blir spennende det også, selv om det er som Adeccoligaen å regne. Tenk om RBK hadde spilt like godt i første omgang som de gjorde i andre omgang, så hadde dette nok gått bedre. I kveld var FCK sinnsykt mye bedre, mye fordi RBK lot dem være det, for i andre omgang så viste RBK at de kunne være med. Rett og slett tafatt av RBK i første omgang.

 

Gratulerer til FCK, ønsker dem alt hell i CL - så får vi slå dem ved neste korsvei. Spennende og underholdende kamp ble det i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Rosenborg i CL eller ikke er meg revnende likegyldig. Men fy faen så provoserende å se Solbakken og ekle dansker feire. På en annen side er det greit at Trond Olsen går hjem i skam, flau opptreden og tabbe av Eggen å starte med han. Ønsker Eggen lykke til neste høst.

Lenke til kommentar

Rosenborg i CL eller ikke er meg revnende likegyldig. Men fy faen så provoserende å se Solbakken og ekle dansker feire. På en annen side er det greit at Trond Olsen går hjem i skam, flau opptreden og tabbe av Eggen å starte med han. Ønsker Eggen lykke til neste høst.

Olsen er jo konge da, selv om han ikke spilte sin beste kamp i dag. Men foretrekker han fremfor Moldskred

Lenke til kommentar

Skjønner ikke meg på folk som ikke liker Solbakken. Han er Norges beste trener i mine øyner. At dere klager på at han løper ut på banen sånn som det der blit litt det samme som om alle, la oss si, Sunderland supportere skulle bli forbanna fordi Wenger hadde løpt ut på banen bare for han er utlending. Kanskje ikke helt det samme, men klart Solbakken blir glad når laget han trener kommer seg til CL!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...