Freddy-San Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Er det mulig å spille Morrowind i multiplayer? Må man ha noe spes. eller?? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Morrowind er ett single-player spill. Og det er vel ikke noen planer om multiplayer modus såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
redface Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Her finner du garantert svar, men jeg er nesten 100% sikker på at det kommer ikke til å skje. http://www.elderscrolls.com/index.php Lenke til kommentar
Pdisch Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Dette har vært diskutert hundrevis av ganger på Morrowind forumene, og det ser ikke lyst ut for dem som vil ha mp i Morrowind. Hverken developerne eller Morrowind nerdene ( de har faktisk veldig mye å si for utviklingen av morrowind og ekspansjonene, de aller fleste elementer der er hentet fra ideer av disse "nerdene") vil ikke ha dette med i spillet, og hver gang en ny foreslår dette i forumet, kommer det stygge ord og utrykk. Hvis du er heldig kommer kanskje en mp funksjon til es 4. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Nei, det er ingen multiplayer del i Morrowind, og det blir nok ikke det heller. Det blir nok for vanskelig å lage.... Pga pause-screen, loading og alt for statiske npc'er Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Designeren, Todd Howard har sagt til meg personlig at Morrowind aldri vil bli et onlinespill. Men hvem vet, kanskje han forandrer mening? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå