Gå til innhold

internett-forbruk på Experia X10

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem...For å få sendt MMS m min experia, må jeg har Dataroaming slått på. Problemet er at da er jeg jo på nett når hjemmenettet er nede, eller jeg er ute av huset. Hva skal jeg gjøre?!?! Er jo fryktelig irriterende å må drive å slå dataroaming av og på hele tiden... Kan jeg kanskje, i min uvitenhet, ha lastet ned noe fra markede som krever konstant tilkobling?

Hjelp mottas med stor takk, for jeg er nokså fersk i denne "xperia-verden"!!

En annen ting...jeg skulle så gjerne hatt kalender over hele den ene startmenyskjermen...Hvordan gjør jeg det??

Endret av kikiriki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem...For å få sendt MMS m min experia, må jeg har Dataroaming slått på. Problemet er at da er jeg jo på nett når hjemmenettet er nede, eller jeg er ute av huset. Hva skal jeg gjøre?!?! Er jo fryktelig irriterende å må drive å slå dataroaming av og på hele tiden... Kan jeg kanskje, i min uvitenhet, ha lastet ned noe fra markede som krever konstant tilkobling?

En annen ting...jeg skulle så gjerne hatt kalender over hele den ene startmenyskjermen...Hvordan gjør jeg det??

Hvilket teleselskap bruker du?

Lenke til kommentar

Hvilket teleselskap bruker du?

Jeg bruker tele2.

Lenke til kommentar

Jeg har også reagert på at jeg må ha på roaming for å bruke data... Regner med at dette er fordi Tele2 ikke har eget nett men bruker Netcom sitt. Løsningen er selvfølgelig å bytte abonnement... Du burde uansett ha en datapakke i abonnementet og da er det ikke noe problem å ha på roaming når du er ute. Legg til Mobilsurf Medium i abonnementet ditt så kan applikasjonene oppdatere seg så mye de vil uten problemer... dette koster 49 kr i mnd. Skal du streame litt fra Spotify og se endel Youtube videoer også over 3G må du på Mobilsurf Large. Legg også til 3G watcher for å holde øye med forbruket ditt. Jeg bruker tlf mye til streaming av video, kart/gps og litt spotify og ligger stort sett rundt 600 MB i mnd

Lenke til kommentar

For å klargjøre... du vil alltid være på nett... men vi betaler heldigvis ikke per minutt lenger.... det er antall MB du betaler for og med en datapakke er det ikke noe problem

Takk for svar :o)

Jeg får nok bare ta kontakt m tele2 og legge på litt ekstra abonement..

Det m kalender da..vet du om jeg kan få en kalender til å dekke den ene av startmenysidene? Ei venninne av meg har htc hero, og hun kan det

Lenke til kommentar

Er nok mange å finne i android marked.... jeg bruker Calwidget... den største er 3x4

takk og takk :o)

Nå har jeg fått meg utvidet abonement, 3G watcher og skal nå lete meg en god kalender :OD

Kommer sikkert innom denne sida masse mere med tusen andre spørsmål!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...