Gå til innhold

Jødene avslører sine planer for verden.

pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitat fra én jøde =/= Sitat fra jødene

Det finnes stormannsgale rasister over alt i verden.

Men det er litt oppsiktsvekkende at dette kommer fra en (eks-) statsminister.

Jeg husker en liten mann med bart som hadde lignende tanker om alle ikke-hvite, og som ble "statsminister" i en stormakt, en gang i tiden.

Lenke til kommentar

Her er det skremmende med religiøs overbevisning, som går på tverre av en hver form for logikk (Uavhengig hvilket religiøst synspunkt en måtte ha). At noen av disse uttalelsene kommer fra tidligere statsministre er i utgangspunktet ganske skremmende, da disse "skjulte" motivene ikke skiller seg nevneverdig fra irans president Mahmoud Ahmadinejad, fanatiske ideologi.

Her er en av de virkelige store farene, med en politikk, og gjerne politiske handlinger, bassert på religiøs tro, fremfor sunn fornuft.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Liker at de utgjør et poeng av at kommunistiske jøder sammenligner sin tro med sin idealistiske politiske tro, tidlig på 1900 tallet var ikke de farlige og negative sidene med kommunismen erfart og mange hadde gyldne syn på dette. At det også var noen jøder som likte tanken på kommunismen der alle var jevne og like mye verdt, som sammenlignet dette med noen jødiske syn bør da ikke sjokkere noen?

Er nok mange sitat tatt ut av sammenheng, selv om det finnes rasistiske jøder i viktige stillinger rundt om kring. Men en world conspiracy for å dra oss ut i kommunismen, nei den tviler jeg på. At det har vært en venstreside i europa, som har fokusert på å få kontroll på media og skoler for å spre sin agenda derimot, det stemmer nok, men at denne har vært kontrollert av jøder for å spre sin propaganda for å legge oss under dem, den må du ta lengre ut på landet.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Det at det eksisterer en slags jødisk konspirasjon hvor jøder over hele verden som angivelig jobber for et slags "verdensherredømme", hvor et folkemord mot hvite personer er et virkemiddel, en befolkning som ikke omfatter noe særlig mer en 13 millioner mennesker globalt, jeg finner ideen rett og slett komisk. Jeg har tross alt til gode for å se noe som helst troverdig bevis for at det finnes en slik konspirasjon.

Jeg prøvde å søke opp noen av sitatene, Google henviste meg til sider som hadde en klar agenda, eksempelvis en side som heter "White Revolution". Man skulle nesten tro at når man vil "Keep bashing the dead white males, and the live ones, And the females too, Until the social construct known as the white race is destroyed. Not deconstructed, But destroyed." så ville det vært oppslag i en eller annen seriøs nettavis.

Rart det der. :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Setningene er tatt ut av kontekst og mange av de samme tankene går igjen i den hvite "rase"-teologien. Er nok av folk som ser på den hvite rasen som overlegen, det ser du også på historien da de hvite tok svarte slaver.

Så nei jeg frykter ikke jøder men jeg frykter folk som driver med slikt skremselspropaganda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...