Epleskrell Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hei Igår kræsja maskina mi, fikk blåskjerm og det kunne se ut (etter kode googling) at det var endel katalogfeil (noe i den duren) på hd. Så jeg tenkte å fjerne alt og installere Windows på nytt! Men da får jeg opp en feilmelding jeg aldri har hatt før i installasjonsprosessen. Den finner ikke drivere til cd/dvd stasjonen?? Og ber meg sette inn driver cd eller minnepinne med disse driverne? Jeg har installert Windows tidligere og aldri fått en slik melding, videre har jeg ikke slike drivere. Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Den feilmeldingen er vanlig når man har brent ut en .iso fil på DVD og hastigheten har vært for høy. Regner derfor med at du faktisk har en .iso fil og du har brent ut DVD platen selv, eller fått en brent DVD av noen andre? Har du en MSDN/Technet/MSDNAA konto? Eller har kjøpt nedlastbar versjon fra nettbutikken til Microsoft i England? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Den feilmeldingen er vanlig når man har brent ut en .iso fil på DVD og hastigheten har vært for høy. Regner derfor med at du faktisk har en .iso fil og du har brent ut DVD platen selv, eller fått en brent DVD av noen andre? Har du en MSDN/Technet/MSDNAA konto? Eller har kjøpt nedlastbar versjon fra nettbutikken til Microsoft i England? Har prøvd både Installasjons DVDen jeg fikk med fra Dell, og min andre orginal dvd for den bærbare.. Begge med den samme beskjed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå