Gå til innhold

Kobler til to like nettverk.

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg koblet akkurat opp min stasjonære med et trådløst nettverkskort.

jeg får nett, og internett, men kan ikke spille for en femmer, siden jeg plutselig får en del med latency. så mister jeg nettet.

så fant jeg ut at nettverkskortet mitt kobler opp til det samme nettet to ganger. Et den klarer å identifisere, og et den prøver å identifserer, klarer det, så hopper ut igjen.. Og dette er nok grunnen til at spillene mine dør...

Noen forslag?

Vil også si at om jeg feks prøver å logge på StarCraft 2. Mister jeg nettet. Jeg kommer ikke så langt at jeg får skrive passord engang.

post-162540-1282695690,1243_thumb.jpg

Endret av Erinyes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å koble til manuelt?

Hvis du klikker på ikonet ved klokka, velger nettverket du er koblet til så får du valget om å koble fra.

Prøv å koble fra det "uidentifiserte" nettverket først, og se om det blir bedre da. Etterpå kan du prøve å restarte for så å se om maskinen kobler til begge nettverkene igjen.

Lenke til kommentar

Greia er at det bare er et netverk av dette navnet. Om jeg går inn på nettverksinnstillinger, og kobler fra det nettverket som ikke klarer å identifiseres, kobles også det fungerende netverket fra.. Akkurat som at nettverket er "klonet".

Lenke til kommentar

Inne på Network and Sharing Center (oversett til norsk selv :p), så finner du til venstre "Manage wireless networks". Høyreklikk på respektive nettverk og fjern. Fjern alle du, for å være sikker. Så prøver du å koble til på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...