Khaffner Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hei! Har de siste 6 årene brukt Koss Porta Pro, syns det er på tide å steppe opp Proppene skal kobles til en HTC Hero, og senere andre (Android-)telefoner. Det ville altså vært et enorm pluss med mic og knapp for å ta telefonen. Men klarer meg uten. Kablene til proppene skal være like lange, liker ikke at det ligger en kabel rundt nakken. Proppene skal såklart sitte godt Generell god byggekvalitet eller lang garanti er viktig. Koss har vel livslang garanti? Støyisolerende. Skal brukes til rock og metall musikk fra høyeste Spotify-kvalitet. Har ingen makspris, men ikke anbefal det dyreste bare fordi det er dyrest Takk Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg har akkurat bestilt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574763 etter tips fra ulike steder på nettet. Kan gi en tilbakemelding når jeg har fått prøvd de ut. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Klipsch Image S4 er de beste jeg har prøvd. De fungerer veldig bra til techno/trance/hardstyle, og metall har jeg også spilt litt av. Jeg anbefaler disse på det sterkeste, det følger med en metalleske til å ha proppene i, samt tre forskjellige propp-størrelser, og en ørevoksfjerner. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Skulle bare ønske at S4 med mikrofon, altså S4i var kompitabel med android. Vi får håpe på noe lignende i fremtiden, bare S4a? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Jeg har akkurat bestilt http://www.komplett....aspx?sku=574763 etter tips fra ulike steder på nettet. Kan gi en tilbakemelding når jeg har fått prøvd de ut. Fått fatt i proppene? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 heisann, jeg avbestilte og gikk for denne rakkeren istedet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=586447 Skal gi en lyd når jeg har fått de Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ser du bestilte S2. Jeg tror jeg skal gå for s4 selv, til 499,- Må bare sjekke hva forumet mener. Noen tanker? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Heisann, har fått testet S2m litt idag, og så langt kan jeg si at de er over forhåpningene, lydkvaliteten er mer enn god nok, i tillegg til at lydisolasjonen er helt topp (hører faktisk svært lite av omverdenen med disse på). Mic'n fungerer som den skal, og har ikke fått noen klager. Proppene satt utrolig godt i øret, og selv meg med trange øreganger, var disse behagelige og satt som de skulle uten å falle ut. Har kun EN negativ å bemerke, og det er at de stikker på en måte ut av ørene, noe som jeg vil anta kan skape problemer med noe som dekker ørene, feks en lue. Har ikke testet det ut enda, men det var ihvertfall det første som slo meg. Ellers er de helt topp, gir 9/10 (1 trekk for de stakk litt for mye ut). Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nice Gir en minianmeldelse av S4 når jeg får de Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Bestilte S2m igår Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei! Har de siste 6 årene brukt Koss Porta Pro, syns det er på tide å steppe opp Proppene skal kobles til en HTC Hero, og senere andre (Android-)telefoner. Det ville altså vært et enorm pluss med mic og knapp for å ta telefonen. Men klarer meg uten. Kablene til proppene skal være like lange, liker ikke at det ligger en kabel rundt nakken. Proppene skal såklart sitte godt Generell god byggekvalitet eller lang garanti er viktig. Koss har vel livslang garanti? Støyisolerende. Skal brukes til rock og metall musikk fra høyeste Spotify-kvalitet. Har ingen makspris, men ikke anbefal det dyreste bare fordi det er dyrest Takk Hvordan funker garantien? Kan jeg gå i en hvilken som helst butikk og få nye? Eller trenger jeg kvitteringer osv.? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) De to gangene jeg returnerte mitt PortaPro printet jeg ut kvitteringen fra komplett(der jeg kjøpte de) og en liten notis om hva som var ødelagt. De to arkene + headset la jeg i en liten eske og sendte hit. 2 uker senere hadde jeg et nytt fungerende headset i posten, helt gratis om man ser bort fra frakt. S2m fungerer forøvrig kjempebra Lyden er litt annerledes, men verken bedre eller verre synes jeg. Endret 14. september 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå