MrL Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Hei, har seg slikt at når jeg bruker f.eks internett og bruker musa til å bytte tagsa øverst, lukker plutselig vinduet seg av og til. Jeg kan på en måte allerede halveis se når det kommer til å lukke vinduet eller ikke, fordi lyset blir litt annerledes når jeg trykker halveis inn. Jævli irriterende når man har åpnet vinduet i en ny tab, også bare lukker det seg igjen. Av og til hvis jeg trykker på bokmerke har den også omvendt effekt, altså at den åpner den i en ny tab når den skal åpnes i samme. Det jeg dog vet er at ved å trykke inn scroll hjulet kan jeg slå unngå at PCen kommer i "klikk og lukk alt modus". Har seg også sånn at jeg skal switche mellom vinduer at jeg ikke får trykket på det andre vinduet av og til, men samme løsning funker her også. Virker derfor som PCen kommer i en slags modus noen ganger, noen som vet hvordan jeg fikser dette, for det er helvetes irriterende! Endret 24. august 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå